Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Og hva ønsker mannfolka deres seg?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Skulle du kjøpe meg julegave siden du lurer? til mannen min og? Noen øvre grense på pris?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hehe, ja greit det! -Hvis dere kjøper tilbake?!! Nei, vi vet vi ønsker oss masse rart, men kommer ikke på noe nå når vi sitter og snakker om det, såklart...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 hipster og ullundertøy fra kari traa
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Jepp, vi kjøper tilbake :-) Tenker du på julegave til hverandre eller? Du og mannen?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Typen min ønsker seg ny ipod med 120 mb eller noe sånnt. Så selvom vi bare i dette huset har to ipod nano, han har iphone og en stor ipod som er fire år, så skal han jaggu meg få nr fem ipod og. Har'n dilla så har'n dilla. tjihihohoho
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Mannen min ønsker seg en barbermaskin for han syns barberbladene er alt for dyre nå.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Ja det løser typen ved å bruke min høvel han! Frekke jævelen han er. (Skal sies at han har minimalt med skjegg, baberer seg tre g i uka)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå