Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul?:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva ønsker mannfolka deres seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle du kjøpe meg julegave siden du lurer? til mannen min og?

 

Noen øvre grense på pris?

Skrevet

Hehe, ja greit det!;) -Hvis dere kjøper tilbake?!!

 

Nei, vi vet vi ønsker oss masse rart, men kommer ikke på noe nå når vi sitter og snakker om det, såklart...:P

Skrevet

hipster og ullundertøy fra kari traa

Skrevet

Jepp, vi kjøper tilbake :-)

Tenker du på julegave til hverandre eller? Du og mannen?

Skrevet

Cool:B Yes, det gjør vi vettu...:)

Skrevet

Typen min ønsker seg ny ipod med 120 mb eller noe sånnt. Så selvom vi bare i dette huset har to ipod nano, han har iphone og en stor ipod som er fire år, så skal han jaggu meg få nr fem ipod og. Har'n dilla så har'n dilla. tjihihohoho

 

Skrevet

Mannen min ønsker seg en barbermaskin for han syns barberbladene er alt for dyre nå.

Skrevet

Ja det løser typen ved å bruke min høvel han! Frekke jævelen han er. (Skal sies at han har minimalt med skjegg, baberer seg tre g i uka)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...