Pisces78 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Om noen er her, lurer jeg på om noen kan se om jeg får flere barn.
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 er ikke så mange nei....jeg tar noen innimellom, men d tar litt tid og krefter og når jeg har en liten på 3mnd så sier d seg at den også opptar litt av min tid:) men skal jeg se på deg vil jeg gjerne ha fødselsdatoen din...
Pisces78 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Takk, det var snillt av deg Skjønner godt at en på 3 mndr tar opp tiden, ja, husker godt den tiden Jeg er født 19.03.78 Min kjære 24.06.76 hvis du ser noe på meg og ham. Vi ble ilag for litt over ett år siden, men har kjent hverandre lenge. Er i etableringsfasen for å si det sånn. Leter etter hus sammen, og har diskutert felles barn (han har ei jente fra et tidligere forhold). Men jeg er litt mer keen på det området enn han, kan man si Jenta mi er født 19.06.06 hvis du trenger henne også. Tusen takk for at du tar deg tid
Pisces78 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg kan forresten nevne at jeg har lurt litt på om jeg kunne være gravid nå¨, det var derfor jeg skrev her inne (lenge siden sist). Jeg har hatt slike underlivssmerter i en mnds tid nå, som man gjerne har i forbindelse med svangerskap. Det har fått meg til å lure såpass mye at jeg har tatt 3 tester iløpet av 1,5 mnd (...), selv om jeg bruker pillen og har hatt mensen. Alle var negative, så jeg begynner å bli redd for at det er noe annet alvorlig som kan være gale. Jeg vet at dere ikke spår om sykdom, det spør jeg heller ikke om, men jeg tenkte bare det kunne være verdt å nevne.
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Heisann Nei jeg tror ikke du er gravid nå, for meg ser d ut som at d kan vere noen forstyrrelser på grunn av p-pillene du bruker, har du nettopp bytta merke kanskje??? føler ikke at d er noe galt med deg vertfall:) Føler et godt samhold mellom dere to og jeg tror dere passer veldig godt sammen og det er en kjempefordel at dere kjenner hverandre litt fra før....jeg kjenner at du er litt stressa ang d med barn men jeg tror du skal prøve å slappe litt mer av ang det...for da tror jeg også mannen din kommer mer på glid...ser ut til at dere begynner å prøve over jul februar kanskje...og så ser jeg en spire i april/mai ca.... kjønnet er jeg faktisk litt usikker på....men føler mest på en liten prins:) masse lykke til...ser forøvrig forlovelse el giftermål i 2010 en gang:) klem
Pisces78 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Hei! Tusen takk for svar, det var spennende lesning Hehe, jeg sitter her nesten og kniser som en fjortis Dine ord blir tatt til etterretning, og du skal hvertfall få tilbakemelding om det skjer noe på nyåret Nok en gang, takk for at du tok deg tid, setter stor pris på det. Mvh
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 føler du at noe stemte?? el?
Pisces78 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2008 Ja, kan vel si det Har ikke begynt på nytt merke (har brukt det samme i ett år), men det har vært annerledes enn det jeg brukte før. Da var alt likt hver måned, men med denne typen har det hvert forskjellig hver eneste gang (uff, dårlig forklaring, men håper du skjønner hva jeg mener). Ellers med meg og han, så føler jeg at vi passer veldig godt sammen også. Jeg skjønner nesten ikke hva som går av meg, men den siste tiden har jeg blitt ganske verpesyk (det er ikke meg i det hele tatt). Jeg vet jeg burde roe meg, for han vil vente til vi har bodd ilag en stund, så jeg vet jeg må smøre meg med tålmodighet. Men jeg skal hvertfall fortelle hvordan det går Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå