Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Chris var stygt, men Alander var ganske fint. Elsker originale navn.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Heller Chrisander da. Dobbeltnavn / bindestrek er så unødvendig om man kan unngå det. Mari-Anne f.eks.. bare tull. Stave det hver gang man presenterer seg.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Neida, så det i avisa i dag. Nyfødt liten pjokk. Navnet skjemmer ingen, men synes det var litt spesielt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Ja, så fødselsannonsen. Reagerte mest på at ene broren het Aleksander. Syntes det ble for likt Alander..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Tuller du? Aleksander og Chris-Alander er brødre? Prøv å rope begge navnene..,... Synes forøvrig Alexander er fint, men er lei "hjemmesnikra" navn som i mine øyne ikke kommer under benevnelsen orginale, det er noe helt annet:) Brynjar er et orginalt navn!
... <3 ... Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Zakarias Chris- Alander Leander osv.... FY SØREN hvor dumme folk er.... uff...
birrisj05.02.09 Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Chris-Alander var helt greit, men ikke noe jeg ville kalla sønnen min. Men passa ikke sammen med Aleksander nei! Og Brynjar er jo stygt som fy
Iselilja Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 Det er jo skikkelig praktiske navn å ha på brødre da! I stedet for dølle råååsa sanger til familieselskap, kan man lage en rap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå