Kirsebæra Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Og jeg blir stressa! Tida går så fort! snart begynner han på skolen! å så begynner han på u.skolen! får seg dame, flytter hjemmefra, gifter seg, får barn! og til slutt blir han så opptatt med jobb, hjemme plikter og slik at han ikke får tid til å komme å besøke mamma'n sin oftere enn 4 ganger i året! *sukk* vil at han skal sitte på fanget å kose til han blir i allefall 25 år! lille gutten min! *snufs* snart voksen jo! (jada, fult klar over at han bare er 2 år=P)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 gratulerer med øyestenen din. Min øyesten ble også to år i dag:) Går så utrolig fort altså....
Kirsebæra Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 oi! gratulerer med 2 åring!! jeg våkna faktisk(helt seriøst!!) 08.02 idag! aaah....det tidspungtet Elias ble født for 2 år siden! *sukk* den bitte litte pjokken min er nå stor gutt! *sukk*
Gjest Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 hehe. jeg satt i hele går kveld å oppdaterte min kjære på hva som skjedde til en hver tid. nå reiser vi på sykehuset. nå er det så stor åpning, nå er det det. nå dusjet jeg.... og det første jeg sa kl 06.35 da vi bl evekket i morges var at nå ligge rjeg i narkose mens du sitter med babyen vår i armene... heheh- litt rar jeg.men synes det er heeelt sprøtt og tenke sånn tilbake altså gleder meg til neste gang. bare jeg slipper å legge si narkose etter fødselen da:)
Kirsebæra Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 off, jeg savner baby tiden jeg! *snufs*
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 vi får heldigvis babytid igjneom noen mnd vi da:) skal bli koselig.. skal jeg snuse og kose masse masse- for det blir nok siste gangen. og når jeg ser hvor fort det går, så må jeg kose meg ekstra masse nå.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Gratulerer så mye =) Min gullgutt ble 2 år igår =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå