Gå til innhold

Anonymforum versus krangle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke folk vurdere om de skal legge innleggene sine på krangle i stedet?

Trodde at anonymforumet primært var for de som skulle stille kinkige/vanskelige/personlige spørsmål. Et eksempel er unge mødre tråden... hva med å legge den på krangle? Nei - da er dere ikke lenger anonyme - men det er kanskje like greit...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ikke du vurdert å legge dette inn på krangle?

Skrevet

Tvilsomt - da de jeg henvender meg til tydeligvis ikke befinner seg på krangle(tross alt det jeg peker på), men befinner seg på anonymforumet.

Skrevet

Slutt å leke politi og overse det istedet, er ikke noe vits i.

Skrevet

nei, å leke politi - det var noe jeg gjorde på barneskolen. Oversett det har jeg gjort i flere måneder. blir ikke noe bedre av det. Så da kan jeg like godt slenge mine meninger på et fat og servere også:)

Skrevet

Jeg er veldig enig. Synes atmosfæren her inne har blitt skikkelig muggete, sur og dårlig :/ Folk kaster så masse dritt at jeg blir helt sjokkert... Men det er nok noe med det ja, at her inne har de mulighet til å gjemme seg bak anonymknappen...

Skrevet

Signerer den. Litt kjipt å være redd for å få masse drit slengt hver gang man har et spørsmål man ikke tør å ha nicket sammen med. Folk utnytter det og ser muligheten for å være slemme med hverandre.

Skrevet

Enig. Hadde de beholdt anonymknappen på krangle også, hadde det kanskje vært litt bedre stemning her inne. Kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...