Bunnies by night Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Kan ikke folk vurdere om de skal legge innleggene sine på krangle i stedet? Trodde at anonymforumet primært var for de som skulle stille kinkige/vanskelige/personlige spørsmål. Et eksempel er unge mødre tråden... hva med å legge den på krangle? Nei - da er dere ikke lenger anonyme - men det er kanskje like greit...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Burde ikke du vurdert å legge dette inn på krangle?
Bunnies by night Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Tvilsomt - da de jeg henvender meg til tydeligvis ikke befinner seg på krangle(tross alt det jeg peker på), men befinner seg på anonymforumet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Slutt å leke politi og overse det istedet, er ikke noe vits i.
Bunnies by night Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 nei, å leke politi - det var noe jeg gjorde på barneskolen. Oversett det har jeg gjort i flere måneder. blir ikke noe bedre av det. Så da kan jeg like godt slenge mine meninger på et fat og servere også
jinte1983 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Jeg er veldig enig. Synes atmosfæren her inne har blitt skikkelig muggete, sur og dårlig :/ Folk kaster så masse dritt at jeg blir helt sjokkert... Men det er nok noe med det ja, at her inne har de mulighet til å gjemme seg bak anonymknappen...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Signerer den. Litt kjipt å være redd for å få masse drit slengt hver gang man har et spørsmål man ikke tør å ha nicket sammen med. Folk utnytter det og ser muligheten for å være slemme med hverandre.
annethe Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Enig. Hadde de beholdt anonymknappen på krangle også, hadde det kanskje vært litt bedre stemning her inne. Kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå