frøken blå Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Vi skal ha *P*I*N*N*E*K*J*Ø*T*T*!!!!!!!!!!!!! Nam nam, måtte bare si det.... Hehe =)
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Biff. Men pinnekjøtt da!!! mmmmm!!! At jeg ikke kom på det! Skal jeg jammen gjøre neste farsdag! :-D
Tøysetipp Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Det skal vi ha også. Det står til vanning over natten.. Utrolig godt.. m/ røkte kjøttpølser og surkål til. Vi spiser den ikke med kålrabistappe slike jeg vet mange gjør..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 pinnekjøtt hadde vi forrige helg I morgen har pappaen i huset bestemt at det blir take away fra kinarestauranten
Gjest Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 I morgen blir det gryterett hos svigers. I dag har vi hatt julemiddag med gode venner hjemme hos oss. Det var nammis det. Ble ribbe, julepølse ol. Har overspist godt i dag : )
♥Andrine♥ Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Det blir svinestek i morgen...nam...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 hadde pinnekjøtt og raspeballer forrige held... mmmmm i mårra blir det biff og fløtegratinerte poteter
Bie&babylove:-) Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 Hmmm, vi er bedt på middag til svigers!!! Vet ikke hva vi skal ha, men jeg håper ikke det er svigermors hjemmelagde hjortekaker!!!! De er seriøst ikke gode!!!! Mener ikke å være slem eller utakknemlig, men seriøst.... Nei!!!! Alt annet enn de.... :-)
gravid igjen :) Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 raspeballer med masse godt tilbehør..men pinnekjøtt da....oiiiiii det hørrtes bare fantastisk godt ud.. kanskje neste helg det da ;) hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Vi skal til mamma og pappa på middag i morra, og tror mamma skulle lage lapskaus.. =)
snart mor til 3 Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 det hørtes jo bare helt fantastisk godt ut da! må innrømme at jeg først leste søndags-frokost..så fikk en liten sjokkopplevelse når jeg startet å lese her..hehe.. middag imorgen blir kylling-etteller annet.. litt usikker på hva det egentlig er vi skal lage..noe mannen min har kommen drassende hjem med...men da bi vel godt regne eg med ;-) men pinnekjøtt...sukk...sikle...tror vi må få ei ordning på det en dag også...
Gjest Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Satser på at mannen kommer hjem fra offshorejobben, så da skal vi kose oss med taco etter at veslejenta har sovna :-)
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 her blir det småsteik av elg! =)
Piri Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 lammelår med hvitløk og rosmarin fløtegratinerte poteter rosenkål, gulrøtter fløtesaus (min egenkomponerte) pavlova og marsipankake til dessert. (har bursdagfeiring også Pinnekjøtt hører julen til.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. november 2008 #20 Skrevet 9. november 2008 Imrg blir det vel en øl på Youngstorget, hihi ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå