Gå til innhold

I morgen er det farsdag:-)

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kjenner at jeg har et meget avslappende forhold til slike dager...

Så vi har bestemt oss for og ikke kjøpe gaver, men skjemme bort den det gjelder:-)

Så i morgen lar vi min Kjære sove lenge, så skal jeg og guttene bake boller. Og så koser vi oss med boller og kakao:-)

Rett og slett gjøre det hyggelig uten kjøpepresset.

Jeg regner med at begge guttene skal tegne kort til pappaen sin da:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har jukset litt vi. Kjøpte en gave til ham igår. Den fikk han i kveld før jobben. For i morgen skal han tidlig opp og avgårde til cupfinalen på vipmiddag og kose seg med min bror og far og to kompiser:-)

Så da tok vi feiringen idag vi:-) Lille rosa var minst like spent som pappan på gaven og de var like fornøyd med den begge to:-)

De store jentene er på farten og kommer ikke hjem før i morgen. Da er det girlsdinner hos mormor/farmor og mange timer med kosetid hos tante:-) Det gleder jeg meg til!

Kanskje det rett og slett blir litt baketrilling her også:-)

Skrevet

VI har også hatt farsdag i dag :)

Ikke helt planlagt, men det ble sånn likevel. Eller hva sier dere til pappasoving til halv 10, egg og bacon til frokost, to fotballkamper på TV, tatt imot kompisen hans og familien på fem på kort varsel, bollebaking med småsnupper mens pappaen slappet av osv. osv.

Bra farsdag, ikke sant?

Neida, det var bare en helt vanlig lørdag. Bare litt ekstra stress for mor.... I morgen blir det sikkert også en koselig farsdag, he he. Vi pleier ikke å feire så veldig, men jeg har kjøpt noe kjedelig som jeg vet han trenger og ønsker seg (truser og sokker, he he...) Karosnuppa gleder seg veldig til å overrekke pakken som vi har gjemt på et superhemmelig sted :)

Ha en koselig farsdag, da dere!!

Skrevet

Ditto:-)

Her blir det mannefri sone i morgen!

Skrevet

Farsdag ja... her består pakken av sjokolade og flax-lodd! Superspennende altså!!! hehe..

Men det blir i tillegg soving lenge på gubben og frokost på senga! Mest artig for ungene vil jeg tro;=)

Skrevet

Hehe, vi gjør som msb - ingen pakke, men pappaen får sove lenge, ferdig frokost og kort fra revungene - og etterpå pisket jeg allesammen i gang med å rydde litt i hiet siden de hadde hjemmealeneparty i går da jeg var på dobbelvakt på jobben.....det trengtes kan man vel si uten å overdrive c",)

Skrevet

- både rydding og dobbelvakt var heelt påkrevet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...