storebror og junibaby=) Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 om dødfødsler? Forskere mener man kunne reddet flere barn om man setter i gang fødsler ved termin istedetfor å¨gå lenge over. Ennå en grunn til å NEKTE å gå lenge over denne gangen,gikk 18 dager sist.
Libido- Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Ja når det begynner å bli over 10 dager synes jeg det er skummelt. Bør settes igang etter 7-10 dager synes jeg.
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Så det, det er helt sykt! Han hadde redusert antall dødfødsler med 75% ved å gjøre det på den måten!! Så oppsiktsvekkende resultat at det skulle ikke vært lov annet enn å følge på å gjøre det samme!
chill+enda en til Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Ja, og det er bra at det settes enda mer fokus på dette temaet. Min søster mistet sin førstefødte på overtid for 4 år siden, så dette vet vi dessverre litt for mye om. Forferdelig at man kan gå borti 14 dager over uten at det gjøres noe. Jeg gikk selv 9 dager over sist, og med min søsters historie friskt i minne så var det absolutt ingen god opplevelse. Håper det blir endringer i dette nå, for det er tydeligvis hjelp i å igangsette tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå