Lillemarit Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 jeg har høyt blodtrykk. 135/89... Er sykemeldt nå. Er det noen av dere som har fått medisiner mot det? og er dere fortsatt sykemeldt da??? Eller får man starte å jobbe når dere er satt på medisin.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg er sykemeldt pga høyt blodtrykk og går på Trandate. Jeg får ikke starte å jobbe igjen. Har vært sykemeldt siden uke 13.
linemor♥ 09 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har også høyt blodtrykk 140/100, steget fra 120/80. Urinprøven var fin heldigvis og ikke har jeg hovnet opp i kroppen heller... Ble sykemeldt 1 uke frem til 12.5, skal måle det igjen i morgen...Men har ikke fått medisin mot det foreløpig, bare ro og hvile. Og hvis det hadde sunket så skulle jeg få prøve arbeid en halv dag. er 21+3 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå