Gå til innhold

andre med høyt blodtrykk??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har høyt blodtrykk. 135/89... Er sykemeldt nå. Er det noen av dere som har fått medisiner mot det? og er dere fortsatt sykemeldt da??? Eller får man starte å jobbe når dere er satt på medisin.

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykemeldt pga høyt blodtrykk og går på Trandate. Jeg får ikke starte å jobbe igjen. Har vært sykemeldt siden uke 13.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har også høyt blodtrykk 140/100, steget fra 120/80. Urinprøven var fin heldigvis og ikke har jeg hovnet opp i kroppen heller... Ble sykemeldt 1 uke frem til 12.5, skal måle det igjen i morgen...Men har ikke fått medisin mot det foreløpig, bare ro og hvile.:) Og hvis det hadde sunket så skulle jeg få prøve arbeid en halv dag. er 21+3 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...