mamma+mor Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Ser at mange skriver så stygt om det å være homofile foreldre.. hvorfor? Fordi ikke alle har samme syn på hverdagen? I en hverdag er det vel viktigest at et barn har to foresatte som bryr seg, ikke om det er to menn eller to kvinner som oppdrar barna.... I den siste tiden har vi fått et annet syn på vår lille verden, nemlig at den ene parten av oss har brutt ut av et ekteskap der hun ikke hadde det så bra psykisk fordi hun hadde funnet seg selv... nemlig lesbisk... Barna har det bedre nå når de har BÅDE mamma, mammas kjæreste og en pappa som bryr seg.. Så ikke være så trangsynte for andres hverdag, hvem gir dere rett til å dømme uten å se alt fra innsiden? Ikke alt er så ulikt et hetrofilt samliv, forskjellen er bare hvem man går til sengs med om kvelden.... Følelsene er de samme, følelsene for barna er de samme,og de hverdaglige gjøremålene er de samme!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Kjempebra!! Du er modig! Jeg står fremfor samme 'valg' jeg nå, bare det er slutt med barnefar for lenge siden, har mye redsel i hvordan han vil ta det når han får vite at jeg har funnet meg en dame.. Er redd hva han kan finne på og tørr ikke komme ut. :-(
mamma+mor Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Hei. Skjønner deg sykt mye, her vet ikke min familie at jeg har funnet meg dame.... pga holdningene jeg vet mine foreldre har... derfor vil jeg vente litt... Han kan ikke gjøre så mye egentlig, fordi han kan ikke stemple deg som en dårlig mamma bare fordi du har skiftet fil.... Her har min x-mann vore ganke eksemplarisk, han er go, snill og respektfull... vi innkluderer han og han oss i sitt liv, så her ligger vi ofte på hver vår sofa alle tre om kveldene, etter å ha spist middag sammen og ungene er i seng... så fortell han det selv, det vinner du hans respekt på... klem Mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå