MamaPink Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Skrev et innlegg på "beholde barnet", for jeg var i tvil om hva som ville vært moralsk sett riktig å gjøre når barnefaren ikke vil samme som meg. Men i dag fortalte jeg min mor, far og tante at jeg var på vei, og alle ble superglade, min far spesielt, begynte å kysse meg i pannen og smile. Alle fortalte at selv hva jeg bestemmer meg for så er de der for meg, og at det vil bli tøft skulle det vise seg at mannen min ikke snur mening, og jeg blir alene om ansvaret. Jeg føler meg superheldig som har en slik støtte fra familien, ikke alle som har det, håper bare mannen min snur når han ser meg vokse og når ungen kommer iallefall. Jeg vil og ønsker så gjerne at han skal glede seg sammen med meg. Klem Klem
Lykke X 4 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Så utrolig flott å høre Du skal vite at det som regel går kjempefint å bli, og være alenemamma om så skulle skje. Har selv vært det, og det gikk kjempefint! Ønsker deg all lykke til videre! Stor klem!
MamaPink Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Takk for fint svar Ser ut som jeg blir alene ja, kan ikke for å føle meg helt lost, jeg har tatt så feil av min kjære, og trodd så mye som viser seg å være helt bak mål. Jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine, men kan jo ikke det heller. Familien sier så mye fint, og tuller seg med at de kan gjøre mye, men ikke strikke osv..he he.. så på den siden... JEG skal bli mamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå