Gjest Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Etterhvert som magen vokser blir jo utsikten nedover dårligere. Idag barberte jeg meg nedentil ved hjelp av speil. (Gangene før har jeg tatt det i blinde) Fikk meg egentlig litt av en overraskelse, har liksom ikke kikka nedi der på lenge. Å nå så jeg at kjønnsleppene er blitt mye større. Både de indre og ytre. Der er utrolig mykt der nede har jeg kjent, men var ikke klar over det var blitt så stort. Syns klitoris har endret seg også, å blitt større. Å det virker å en måte dypere å lengre inn til selve skjedeåpningen enn før. I tillegg har jeg fått ett par hvite prikker, nesten som mollusker rett ved skjedeåpningen. Men kan tenke meg til at det kanskje kommer av at jeg barberer meg innimellom. Er alt dette vanlig eller? Ble nesten litt bekymret. Har hatt en sterk tyngdefølelse nedetil de siste ukene. Verst når jeg har sittet lenge å så reiser meg. Så kan alt dette komme kun av økt blodgjennomstrømming? Hmm...håper dette er vanlig....
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg har det på akkurat samme måte som deg, i tillegg har underlivet mitt fått en mørkere farge.. ?? Alt har blitt hovent og større. Rart å se sånn endring der nede. Pluss at jeg har fått blodåreknuter der nede.. Så jeg tror det er helt normalt!
2SønnerSmå Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Det er helt normalt,jeg føler at underlivet mitt har hovnet opp til 3 ganger vanlig størrelse,det er varmere,rødere,mykere og dypere. Trøsten min er at mannen min elsker det,han syntes det er herlig og kvinnelig..hehe..!
Gjest Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Jeg syns også det så mye mørkere ut ja. Fint å høre at flere har det sånn, føler meg ikke så unormal da!
Gjest elissa2 Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 hi hi.....signerer her jeg:) ble skremt da jeg så det første gangen.....er jo så overveldende hvor stort og mørkt det har blitt...he he he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå