prekæs Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Reklameverdien av å sitte på ett så stort småbarnsfora som dette og lovprise enkelte merker spesielt. Snakker om vogner og klær her, og trenger definitivt ikke å nevne merker. Tror dere at det kan være med å legge prisen på disse varene på ett høyere nivå? Både på brukt og nytt? Produsenten av spesiellt ett merke bør være ekstra fornøyd, da det nevnes utallige ganger i løpet av en dag, og da helst i positive vendinger, man er liksom ikke "en av gutta" hvis man tilfeldigvis har kjøpt noe annet. Bare en tanke her. Ikke "en av gutta" og småparanoid
Tøysetipp Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Det er klart at det kan være til fordel for noen, slik det blir markedsført her inne. Tok meg i å kjøpe Sorelsko her om dagen- og hadde aldri tidligere hørt om merket. Holdt nesten på å si at det ble anbefalt på dib, men så kom jeg til å tenke på at ikke alle vet hva dib er for noe.
Minnie Mom Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Det er ihvertfall en gullgruve å få noen her inne til å omtale nye produkter og merker. Vet ihvetfall hvor jeg skulle drevet litt snikreklame om jeg hadde hatt noe å selge.. he he.. ) Er jo bare å lage et nick og rose sitt eget produkt i hemmelighet det. Har ikke tenkt på at prisene stiger, men det er jo kanskje riktig som du sier. Selv er jeg veldig glad i å anbefale de produktene jeg selv er fornøyd med, for jeg synes at også andre skulle prøve de. Men "anbefaler" også andre produkter som jeg ikke har selv, hvis jeg tror og synes de er bra. På den andre siden blir det ikke akkurat gjemt under en stol hvis det er produkter eller merker som folk ikke er fornøyd med. Blir jo snakket om de også.
prekæs Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Det er det samme med meg. Har knapt sett en annonse for denne fantastiske dressen. Kanskje det er her inne de opererer. Dvs. Ikler seg forskjellige nick og lovpriser den her. Skaper debatt og klarer alltid å komme seg i land med at "ok den andre ble testet til å være like god, men den er mer klumpete i bruk" osv. Enda mer paranoid;)
Tøysetipp Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Hmm.. Kanskje det du.. Noen muldvarper som føler seg truffet? -Hæ?
Mille** Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Hehe....nei, det har jeg ikke tenkt på du. Reimadressen har jeg fått tips om av ei venninne som ikke er på dib, samme gjelder trollvottene og Kamik skoene. Veldig mange av ungene har reimadresser i barnehagen, og trolluer, og kamik og sorelsko, osv. Tror ikke mange av de er her inne. Så nei, jeg tror ikke dib er med på å høyne prisen. ;o)
prekæs Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 Ja. Hæ, her og. Det er sikkert "mammaen til lillereima" eller noe sånt. Har sett flere innlegg av henne. Fnys.
prekæs Skrevet 8. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2008 Jammen. du skjønner. Venninna igjen har en venninne som sitter her støtt:)
Tøysetipp Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Nei, hun liker vi ikke.. Kanke ungen hennes bare hoppe i sølepytten og bli liggende lizzm.. Evt. se hvor lenge det er mulig å ligge før det trekker igjennom.. Skal bytte nick jeg nå.. Tøysetipp *sorels lille hjelper* (Dere fra Sorel kan bare sende meg en PM så ordner vi tariffen med det samme)
Libido- Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Joda. Men folk snakker jo om det de liker og ikke liker. Så positiv omtale og kvalitet går vel hånd i hånd? Men selvfølgelig, når så mange kvinnfolk "treffes" blir det jo flere som får høre om det. Sånn har samfunnet blitt. De fleste mennensker tilhører et eller flere nettverk/forum på internett.
Mille** Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Hehe...muligens, men jeg tror faktisk at reima går unna som varme hvetebrød her jeg bor fordi de er veldig gode. Og kamikskoene fordi de er veldig varme. ;o)
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 JA det er jeg helt sikker på hadde ikke hørt om reima en gang før jeg kom inn hit ( hadde jo forsovidt ikke barn heller før det da ) Men nå har begge ungene 2 reima dresser vær , riktig nok arvet, og kjøpt brukt. Men ja , jeg blir iallefall påvirket Må bare nevne at lille mor hadde på seg en dress fra lindex i bhg her en dag , og da fikk jeg nesten kjeft av personalet når jeg hentet ho. Hun var gjennom våt helt inn , og di så helst at vi hadde reima, så di slapp å skifte til regn tøy vist det begynte å regne.. Halloooo?! ( men er reima helt regntett da?? )
Tøysetipp Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Jeg var FUSS.. Så dere det? Innlegget mitt var først..
prekæs Skrevet 8. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2008 Det finnes haugevis av dresser som ikke er med i testene engang. Det kunne jo skje da...at en av de dressene var enda bedre. Understreker. Jeg sier ikke at denne dressen er dårlig. Det har jeg ikke erfaring til å si. Enda.
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Tror faktisk det var den dressen som var best i test i år he he , men vanntett var den iallefall ikke
prekæs Skrevet 8. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2008 Jeg har "fisket" litt etter slike Reimaanbefaliger i vår barnehage. Siden jeg ikke har reima mener jeg. Og har aldri fått en eneste anbefaling. Og jeg er nok litt slik at jeg spør om de syns den nye dressen hans holder mål. Om han er tørr og varm når de tar den av osv. Siden det ikke er Reima er jeg jo litt nervøs for at den ikke er bra nok, vettu;)
Leirha Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 Har også tenkt på det. Jeg skjønner jo at folk er fornøyd med disse tingene siden de lovprises i sky, men jeg springer ikke av den grunn og kjøper dem. Jeg trenger ikke være en av gutta, eller hva det nå er, jeg liker å se, kjenne, prøve, ikke bare høre på hva alle andre sier.
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 he he he Ja det er mye man skal beskymre seg over gitt
prekæs Skrevet 9. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 9. november 2008 Det er nettopp det. Og må si en ting til. Jeg tror de fleste som har kjøpt dyrt, veldig ofte vil forsvare sitt kjøp uansett om de er 100% fornøyd eller ikke. Husker bl.a. noen kjeler til nesten 30 tusen som noen her inne hadde kjøpt. Det var ikke måte på hvor fantastiske de var. Så kom det etterhvert fram da. At rimeligere kjeler kunne brukes på nøyaktig samme måten. Og hvordan ha sammenligningsgrunnlag, hvis man kjøper det dyreste og aldri ha prøvd noe annet?
Anne-B. Skrevet 9. november 2008 #21 Skrevet 9. november 2008 Mye interessant informasjon å få fra et slikt forum.
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 9. november 2008 #22 Skrevet 9. november 2008 hæææææ?? kjeler for 30.000???? hva faen er di laget av æ , diamanter ???
prekæs Skrevet 9. november 2008 Forfatter #23 Skrevet 9. november 2008 Det visste seg vist at Ikeakjeler kunne brukes på nøyaktig samme måte. Var omtalt i nyhetene dette her. Selgeren kom hjem til deg og lagde ett festmåltid...i disse kjelene...måltidet smakte godt...og vips...så hadde man brukt 30000 på kjeler:)
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 9. november 2008 #24 Skrevet 9. november 2008 himmel og hav enda godt at jeg ikke er så "lett lurt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå