Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Bare lurer på om noen vet om det er farlig og ta solarium når man er gravid?? Har hørt at det ikke er noe farlig om man tar en gang innimellom, men hva hvis jeg tar 1 til 2 ganger i uka???
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Nei er ikke det, bare pass på å ha vann med deg å for jeg blir vertfall fortere tørst nå når jeg er gravid å soler meg.. Er høygravid å har solt meg regelmessig nesten hele svangerskapet i solariumet.,. Men merker at det ikke alltid er like lett å få til en god liggestilling for tiden...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Tusen takk Nei, jeg fikk kjempe vondt i ryggen i sta for å si det sann, så man merker at det ikke er så lett og finne god stilling
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Av og til er sikkert ikke så farlig, men to-tre ganger i uka høres jo sprøtt ut. Dessuten er det jo veldig stygt da. Hva er vitsen?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Du siste der... "av og til ikke farlig" ? Hv a gjør det farlig i utgangspunktet? Enten så er det vel farlig, eller så er det IKKE? Og om det er pent eller ikke er vel en annen sak. Det er iallefall digg å føle seg litt fresh og brun enn bleik.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Hvor oftere du gjør en ting jo mer eksponert blir du jo. Det er farligere å drikke en liter cola en ett glass.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Er mindre skadeligt å sole seg 2-3 ganger i uken enn 1 gang annen hver uke for å si det sånn, for da har huden bygget opp melanin produksjonen i huden som gjør at den beskytter huden bedre å du blir brun, soler du deg sjelden trenger melaninen over 72 timer for å bygge seg opp igjen å beskytte huden. Derfor en alltid skal bruke høg solfaktor de første dagene i syden f.eks. At det er stygt er din mening, jeg er glad i å være solbrun hele året for min del..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 De er bare noen innpå her som "må" slenge dritt om de ser sitt snitt. Feil hadde hun og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå