Karomamma Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 He he he, JA!!! Har ikke sittet på ræva før nå og vært oppe siden 7... Så svaret er klart positivt. Nå har jeg drukket et halvt glass rødvin og det klør i øya og verker i kroppen, men Karopappa fant akkurat frem en film vi ikke har sett, så jeg skal prøve å holde ut litt til. Han gadd ikke se Sex and the City, kan dere skjønne det?????? Jeg har riktignok sett den, men likevel... Koselig på tur i dag?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Oi, ja da skjønner jeg at det klør i øya og verker i kroppen! Ja, vi hadde en kjempekoselig tur vi, om enn høl i huet med Ikea på en lørdag! Men moderen digget det rått hun og var i strålende shoppinghumør:-) Jeg kom hjem med nye spisestuestoler, med feil trekk da eller!!! Grrrr............så jeg må inn igjen til uka og bytte. Passet dårlig med trekk til barstoler lizzzzzooooom! Nå har lille rosa og jeg lagt oss og ser på Mummi ennå!!! Men snart du...........da sover vi vel;-D
Karomamma Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Ja, lørdagstur er høl i huet Bedre med en skulketur midt på dagen en hverdag, he he... Si ifra når du skal inn da! Jeg er fleksibel til uka, enn så lenge i hvert fall. Om jeg er på kontoret, kan du komme innom og treffe meg i kaffebaren. Det er på veien, 5 min fra IKEA
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Nice:-) En kjapp en mens vi røyker liksom;-D
♥Snulder Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 ... og ... noen har fri torsdag og fredag... i tilfelle skulking og kaffepauser står på dagsplanen da;=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå