moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har klippet luggen til storesøster selv hele tiden, og stusset hårpistene (hun fikk jo så sent hår.) En eller to ganger nå har en i familien til sambo som er frisør klippet henne,men hører jo selvfølgelig ikke på meg når jeg sier at det skal klippes fordi jeg vil ha alt like langt og det ser fyldigere ut da. Hun tar likevel bare 1 mm eller noe slik. Så sa jeg til storesøster her om dagen at hun snart måtte klippe seg litt. Tenkte sånn før jul. Hun ble helt gira på dette og ville at jeg skulle klippe henne. Fint det tenker jeg, tar litt av luggen. Nei det var ikke godt nok, hadde jo ikke klippet håret. Så jeg tok tak da, men nå var det jo masse hår og jeg klippet og klippet og det ser rett og slett forferdelig ut!!! He he tipper jeg får høre det av sambo!
Northernlights Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg klipper småguttene sitt hår (de som er 3 og 10), men jenta på 16 nekter mora si å klippe nå ;o) Eldstedatteren er frisør, så når hun er på besøk, eller vi er der en sjelden gang (lange avstander) er hun klipperen =o) Hun pleide få klippe mitt hår helt fra hun var 10-11 år gammel, fordi hun alltid har vært fasinert av hår. Litt frihet må ungene få..hehe. Men så er hun en veldig flink frisør i dag, da. Utrolig flink jente. Ingen sak å klippe hår på gutter når man har maskin ;o)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Har stusset lillemors hår 1 gang når hun var bitteliten, kanskje 4-5 mnd. Nå er det stortsett min mor som klipper begge 2. Hun er flink på gutteklipp, har alltid klippet brødrene mine, men jeg tror kanskje jeg skal prøve meg på lillemors hår selv neste gang.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Nei innså gansge så fort at jeg ikke har noe talent innen dette. Stakkars barn så jo syke ut etter jeg hadde skamfært dem med saksen.. Så vi kommer oss av gårde til frisøren sånn en gang innimellom..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 ikke gutten på 5, men jenta på 7:)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Ja Masse penger spar der gitt
Raych Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Klipper både mann og barn:) Jenta på 4 er veldig ivrig på klippingen, ennå i alle fall. Hun har laaangt hår, så det blir bare stussing av tuppene (pluss at jeg skrår det litt på sidene så det ikke skal bli så tungt) og klipping av panneluggen. Minsta på 1 år har ikke klippet seg ennå. Litt rart synes jeg ettersom eldstejenta sikkert hadde klippet seg 4 ganger før hun var 1 år. Hun ble jo omtrent født med hår ned i øynene:)
Gjest mphs Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Ja klipper selv. Nå er det enda bare hun på 3 år jeg har klippet for lillepia på 7 mnd trenger det ikke riktig enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå