Mini LK Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg er sykelmeld og har alltid gledet meg til jul. I år har jeg hatt god tid til å tenke og er helt i julemodus allerede, mye også siden jeg må få noen ting gjort nå siden jeg ikke vil orke så mye rundt jul.Men....jeg har lyst til å finne frem julepynt og bake julekaker..... Er litt utålmodig eller......hehe...
Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 hei!!!! så koselig at det ikke er bare meg som er alt i julemodus!! jeg er og sykemeldt og har begynt å tenke på alt jeg har lyst til å rekke før jul, og ikke minst må rekke.... jeg prøver å lirke frem jule cdèr og hører på dem når jeg er aleine allerede:) har julestemning og det er ikke kommet lenger en til -3 søndag i advent (sambo. ler av regnemåten min frem til 1. søndag i advent....hihihi) syntes vi kan begynne litt jeg!!!! er jo bare ev rein glede vi gjør det og tenk hvis vi ikke orker i des....... ønsker deg en fin førjulstid!!!!! juleklem fra:
ambroxia Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Samme her! Jeg jobber 50 % da, men er såå klar for julepynting å div Har begynt å pakke inn noen gaver alt Hvor langt er dere på vei??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå