Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har vært kvalm, slapp og uopplagt i hele dag, før kunne jeg bare sprette opp dagen derpå og leve dagen ut som en hvilken som helst dag... Jeg var ikke så veldig full en gang URETTFERDIG!!! Er det noen som har noe tips/kjerringråd som VIRKER for å komme meg ovenpå igjen?? TRENGER DET SÅÅÅÅÅRT!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 To paracet og isvannsdusj på hodet;) Det var min oppskrift i min ungdom. Jeg er av de heldige som har "mistet" fyllesyken med alderen;)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Brrrrrr!! det var kaldt Nå venter jeg i spenning på formen min igjen! Kalddusjen alene gjorde jo mirakler Takk for godt tips!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Etter at jeg ble gammel (les:30), så har jeg begynt å bli så sinnsykt fyllesyk jeg også. Det eneste som hjelper er å spise og sove.... Fylleangst har jeg utviklet også, og jeg drikker meg heller aldri drita. Én flaske vin i løpet av kvelden...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 du har ikke barn i magen å drikker håper jeg?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Hjelper å ta seg en repareringspils i det du står opp.. Tips til neste gang:)
noLadyjustME Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Fjelltur:D gjorde jeg sist søndag,helt toppers...også tips til neste gang tenker jeg, he he
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Ingen barn i magen her, nei Ble jo søren meg dårlig igjen nå Kanskje jeg har pådratt meg omgangsyke eller noe? Er det normalt at fyllesyken varer så lenge? Ble skiiiikkelig kvalm igjen...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 HAHA!!! Paracet er det dummeste du kan ta når du er fyllesyk! Levra dihar nok å jobbe med all alkoholen hvis du ikke skal tilføre en Paracet i tillegg. En Ibux er bedre. Mitt beste tips er å stikke fingeren i halsen, bli ferdig med det!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Bøttevis med vann før du legger deg. En bilsyketablett med en gang du vokner om morgonen. Eneste minuset er at de gjør så man ikke kan kjøre bil... er trekantmerket. Og mere vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå