Kjærlighet <3 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hvor er de best (om noen er bedre enn andre da) og hvor er det raskest leveringstid? Tror nemlig jeg må investere i noen tester for det blir dyrt å teste med CB hele tiden, hehe..
Musemor med tre søte små Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg bestiller fra http://www.billige-tester.no/ Kommer som regel 3-4 dager etter bestilling
Kjærlighet <3 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 :-D Der var jo CB sine tester MYE billigere enn på apoteket jo, hvorfor har ingen sagt det til meg før??? :-) Takk,takk! Da må jeg bare finne ut hvor mange jeg skal bestille da...
Musemor med tre søte små Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Jeg personlig bruker strimlene, men har en CB liggende jeg skal ta som kontroll dersom en billig-strimmel G-test blir pos. Vet at EL-testene fungerer da jeg kjenner den veldig godt, au...
Kjærlighet <3 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Ja, jeg kjøpte strimlene jeg, 20 stk. Så da har jeg vel en liten stund da:) Tenkte og å bestille 1 stk CB som jeg kan ha liggende med da kom summen over 200 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå