Gå til innhold

Gravide i Akershus området?


Blidogfornøyd:)

Anbefalte innlegg

Hei hei..:) Først ville jeg gratulere alle som har fått den gladelige nyheten. Dette er helt utrolig for meg.. Går bare nå og håper at de første 12 ukene skal gå bra. Dette er min første, så lurte på om det er flere i Akershusområdet som skal ha en liten sommerbaby??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også fra akershus...asker. har en datter på 4 år og venter vårt andre barn ;) gleder oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en liten sommerbaby,

og krysser fingra for at alt skal gå bra

siden jeg har en liten 5 mnd gammel gutt

som trenger meg masse enda :)

 

Masse gratulasjoner til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt i dag :) !!!!!!!

 

 

Har da forløpig menstermin den 31juli2009

 

Bor i Lørenskog og har en 2 år gammel gutt fra før!

 

 

pst.. noen som vet hvordan jeg kan få forandre nicket mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg bor i Sørum kommune og venter mitt første barn i begynnelsen av juli. Krysser fingre og tær for at "Lille Frø" skal holde seg på plas og vokse og bli stor.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Bor på Kløfta å venter første barn. Håper de første 12 ukene går fort og sikkert forbi... har vel i tankene som flere at det er noe stor sjangs å sa denne tiden...

jeg er i uke 6 nå, menstermin 22.juli :-) Skal til første legetime nå på torsdag. Har ønsker om å føde på nye AHUS...!

Enn dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du søkt om å føde på AHUS allerede? Var til legen i dag og sa jeg ville søke dit... hun sa jeg ik fikk søke før neste kontroll i uke 12? Hørte folk hadde søkt til Riks'n allerede i uke 5 og t.o.m ikke fått plass, derfor jeg tenkte jeg hvertfall skulle være tidlig ute..

 

Ellers, noen som har vært eller er mye dårlig? Når tenker dere å kjøpe inn utstyr som barnevogn, bilsete osv?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...