Gå til innhold

Angående feber??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert i middagsbesøk i morgen, men småen er litt neseforkjølet og har litt feber. Tingen er at det kommer til å være andre små barn der også, bør vi holde oss hjemme for å ikke smitte de andre eller kan det gå fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ville holdt oss hjemme. Faren for smitte er vel der, i tillegg er det ikke spesielt gøy for en liten en som har feber og er litt pjusk å være en plass med masse folk, støy osv.

Skrevet

Formen hans er akkurat som vanlig ikke noe slapp eller tufs, så eneste jeg tenkte på var om det smittet. Om han hadde vært slapp og dårlig hadde jeg aldri tenkt på å gå engang

Skrevet

Det er jo bra ;o)

Men du skriver og at han er nesesyk og da vil jeg tro at det er en viss fare for dråpesmitte.

Trollungen vår på 2 år ble sendt hjem fra barnhagen på onsdag med snørr og feber, fredag ble jeg også syk, i dag ble far syk og formen til ungen er bare blitt værre. Så jeg er nok litt inhabil i forhold til dette med smitte, i og med at jeg har blitt smittet selv.

Skrevet

Ja er kjempe glad han ikke er skikkelig dårlig, men ja det er jo en del snørr og da smitter det gjerne ganske fort.

Huff høres ikke noe kjekt ut. Dere får ha god bedring alle sammen.

Skrevet

Jo takk vi sover på skift og passer unger på skift.

Poden la seg nå i vår seng med 39,8 i feber, jeg har stigende feber og nettopp passert 38,5r, far har ligget med nesten 39 i feber i dag.

Synes nesten mest synd på stesønnen min på 7 år som er her i helga for han er helt frisk og blir mest brukt som håndlanger for å hente ting til oss syke.

jaja, det blir vel likar når det går over.

Skrevet

Oii høres ikke kjekt ut for noen.

Her er ikke feberen høyere en 37,7 da. Så fikk han vaksine på onsdag faktisk, kanskje feberen kommer etter den....

Skrevet

neseforskjøla er jo de fleste nå da. Hvis feberen er borte og det bare er nesa som renner ville jeg dratt.

Skrevet

Hadde jo vært veldig kjekt å dra. Kanskje jeg kunne hørt med de andre mammaene hva de syntes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...