Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Innlegget ditt fikk jammen engasjert mange. Jeg har selv svart på det.

Jeg antar at du nå er mest "skuffet" over endel deltakeres svar på innlegget. Det er slett ikke sikkert du har giddet å lese alle svarene, da flere var ute av proposjoner.

Ønsker deg lykke til med graviditeten og oppfordrer deg til å fortsette med å være den du er: åpen om følelser og opplevelser - det er det jeg setter pris på i alle fall. vi har ikke noe igjen for å pakke inn opplevelsene fra graviditeten i glanspapir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne skriver jeg under på

det er bedre å tørre å føledet man gjør enn å late som alter helt greit, noen gangerblir man skuffet deterjo ikke noe en kan noe for. men heller ikke noe å gjemmebort bedre å snakke om det og jobbe med det da blir detletter etterhvert.

selvble jeg skuffetiforige sv. over kjønn. vet ikke hvorfor men jeg ble nå det. og jobbet med følelsene mine og i dag kunne jeg ikke vært for utenmin lille guttebass. jeg har en av vær, og har vært heldig. og venter nå nummer tre. vet ikke hva det blir enda. men jeg har full forståelse for at man ønsker segen av hver eller to av samme kjønn. jeg ønsket meg nok jente sist fordi jeg mente det var praktiskmed tanke på klærog forde det var det jeg hadde og vissehva var på en måte. jeg ble skuffet men det har aldri hindret meg i å glede meg over mine barn og bli glad i dem. tror det er viktig å tørre å føle. ikke altid en skal være så politisk korrekt og perfekt. følelser er individuelle hvorfor skal vi avise oss selv.

Skrevet

og for å være ærlig skuffelsen min gikk fort over. for når jeg jobbet med det fant jeg jo ut alt det positive jeg kunne finne om å få en gutt også. og jeg gledet meg raskt over å vente en gutt sist. hadde jeg brukt energien min påå dekke over følelsene mine ville nok det ødelagt mer.

Skrevet

Hei.

Takk for fine tilbakemld:-D Opplever vel at innlegget mitt er blitt blåst opp til de grader og (kanskje?) misforstått..... men bryr meg egentlig ikke så mye om de mindre gode tilbakemld. Sønnen min er alt for meg, og jeg vet min neste lille gutt vil bli like viktig når han kommer til verden... uansett om jeg ble litt skuffet i et brøkdels sekund da jeg var på ul. Mener og tror at det er verre ting en foreldre kan gjøre enn det:-P

Men som sagt, takk for gode tilbakemld.!!

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Signerer den :)

Skuffa var sikkert ikke det du mente i den forstand heller og det er jo ikke forbudt å utrykke seg, men her inne blir man hudflettet for ganske mye virker det som!

Blir like deppa når jeg ser at det innlegget fremdeles ligger på toppen av 2.trim, derfor svarer jeg har sånn at vi kan la det andre innlegget synke ned og vekk fra førstesiden ikke sant? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...