sivanneg Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg vet at det er normalt at det kan gå en stund fra slimproppen går, til fødtsel.. men la oss si at min pråpp går nå (jeg er i uke 33) er det fortsatt mulig at fødtselen ikke skjer før i uke 39-40? å merker man at den går? vanlig at den går på do, eller kan den gå når såm helst? noen med erfaring? hehe det var et par rare spørsmål fra nyskjerrige meg:)
Lala82- Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hei! Jeg er 40+3 og i dag gikk slimproppen min.Merket at jeg var våt i trusa så jeg gikk på do for å vaske meg og skifte dagbind (bruker det siden jeg har så mye utflod) Da jeg puttet hånden min ned for å vaske meg ble jeg overrasket av slimproppen.Jeg visste ikke hvordan den så ut,bare det jeg har lest her.Den var faktisk ganske ekkel,gulaktig tykk snørr men det var så mye av det,nesten hele hånda mi var dekket av det. Her har det ikke skjedd noe mer enn det,venter på å kjenne smerter siden jeg er over termin men ingentig foreløpig. Har lest at slimproppen kan gå lenge før fødselen. Lykke til!
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Jordmor svarte meg at det er vanlig at det kan gå et par uker før noe skjer når slimproppen har gått. Men når den kommer er vel ganske individuellt.
jinte1983 Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 min gikk for ca 6 uker siden, og jeg skal ha ungen ut neste uke. så kan fint gå ut selv om proppen går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå