Gå til innhold

Barnevogn :D


www.karibienshule.blogg.no

Anbefalte innlegg

Hvilken vogn har dere kjøpt/ lyst til å kjøpe? Jeg tror det blir Brio kombi på oss.... er det noen som har kjøpt denne i Sverige? Og hva har dere evt betalt for den her/ der? Hadde vært kult om det er noen "salgshaier" som har snappa opp noen gode tilbud på vogner også.... syns det er vanskelig å bestemme seg jeg :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brio har jeg ikke noen erfaring med selv. Hadde Simo kombi til 1mann (dvs en eldre, arvet vogn som gikk i stykker da snuppa var 4,5mnd så da kjøpte vi ny) og Teutonia Mistral. Sistnevnte er jeg kjempefornøyd med og vi kjøper ny nå til nr 2 (og beholder den gamle 2005mod uten bag som sovevogn til bhg senere sånn at vi kan få en god bruktsalgspris for nyvogna). Den er forholdsvis lett, stødig, har vendbart håndtak noe jeg syns er priceless, er pen og praktisk. Har tittet litt rundt på andre også men finner liksom ikke en som har "alt" utenom den :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig kommer jeg til å bestille den fra ig-familie.de - de har gode priser og jeg har fått veldig bra tilbakemeldinger fra ei venninne som også bestilte derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt emmaljunga citty cross i sverige. sparte over 2000 kr på den i sverige med dypvogndel, stellebag, regntrekk og fottrekk.

 

Det jeg syntes er bra med den vogna er at den er liten og lett. Veier 11 kg ca når man bruker dypvogndelen. Dette er en sportsvogn hvor man kjøper bag som man bytter ut med sportsdelen. Noen vogner syntes jeg blir høye og tunge når man skal bruke den som sportsvogn i etterkant. Noen setter man jo bare en bag oppi sportsdelen.

 

Blei litt rotete det her, men håper dere forsto hva jeg mente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Emmaljunga City Cross med Citybag her i gården. Ville ha en vogn som ikke er så tung, også likte jeg at man kan snu sportsdelen begge veiene. Håper og tror at vi blir fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har også kjøpt Emmaljunga City Cross med Citybag. Er kjempfornøyd med at den er så lett, og gleder meg til å ta den i bruk.

Lykke til med vognvalg til dere som ikke har kjøpt enda!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt Bugaboo Cameleon, den er kjempelett, blir liten sammenlagt, har vinterhjul og man kan snu og vende på kjøreretning som man ønsker.. Genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi henta vogna vår i sverige i går. ammaljunga edge duo kombi. sparte nesten 1000 på den m spesial stellevesken. den er stor, men tenkte at om babyen skal ha god plass i vinter så er den fin. har brukt basson roma tidligere og var kjempe fornøyd. men em. vogna hadde masse greier, som at baggen hadde vugge funksjon +++ søstra mi har brukt den og er kjempe fornøyd. sportsvogn delen er også veldig god, og man kan vende på kjøreretning. .vi hadde tenkt på simo, men siden vi hørte at sportsvogndelen ikke er så god så droppet vi det. dem skal tross alt bruke den en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...