The most famous Ludder Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 De er så creepy altså. Får helt frysninger, De kan jo være hvem som helst liksom. De kan være mamma eller min kjære, de kan være hun som sitter ved siden av meg på skolen. Huff, skumle greier.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Det kan vel strengt tatt jeg også (jeg er foresten hun som står utenfor og sleiker på vindusruta di, så veit du det)
FuckFace Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Jeg har smurt arsenikk på vindusrutene mine i frykt for sånne som deg..... Ligger noen anonyme utenfor nå..... Har ringt skadedyrkontrollen...
Jennie på slanker`n ;-) Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Ja det er skikkelig heslige greier, uffamei. La heller siden bli nedstinket av "å hva hater vi i dag da, dere"-jentene som skravlerne kan danke ut når som helst.
FuckFace Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Lempet ikke nettopp jeg deg over terrassen??
Jennie på slanker`n ;-) Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Er det ikke på tide at du finner en pikk til fjeset ditt, FF?? Det kunne gjort underverker for humøret ditt.
FuckFace Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Og hvordan vet du at jeg ikke allerede har det? Pikk har alltid gjort meg litt sur, jeg blir så suveren, lizzzmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå