Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Var på møte gjennom jobben igår med en bedre middag etterpå, hadde ikke tenkt og ta noe drikke til maten, men da vi satt der fristet det og jeg og ei kollega bestemte oss for og spleise på taxi hjem. Da vi hadde spist dro de andre kollegaene til hotellbaren hvor jeg ringte sammbo og sa at jeg ble litt senere hjem da vi ville være sosoiale litt lengre så vi ble med dit en tur(alle skulle imøte klokka 10idag)vi tok 2 drinker og tok taxi hjem klokken 24.00 Men da jeg kom hjem møtte jeg værdens sureste mann... er det virkelig så ille og ikke komme rett hjem??er da ikke pappan min,så idag skal han ut for og gjøre gjenngjeld(BARNSLIG) må vel legge til at vi er ute kansje 1 gang i året og da sammen
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 hehe.. var nok sjalusien som slo inn;) Og AT du kunne ha det moro og være sosial UTEN han. Det går jo ikke an, må vite;) Er enig i at sånt er veldig barnslig oppførsel. Greit han vil ut i kveld, men å være sur fordi du var ute, er jo bare teit.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Sa at da er vi skulls og ingen sure miner i ettertid:)) jør meg ikke noe at han er ut en tur og har det gøy,men det var tydligvis enveis ja:))
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Jeg har ikke vært ute siden jeg ble gravid med første ungen for ca. 4 år siden så om jeg hadde ringt og sagt jeg hadde tatt meg en fest hadde kan bare blitt glad på mine vegne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå