syngejente Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg er ganske lita 160cm. Magen min er blitt så svær. ligger godt over gjennomsnittet. Det begynner å bli kjempetungt.beina mine er tynne.så det blir mye å bære på.er plaget med kramper i føttene,spesielt når jeg har gått og stått mye.10 kilo har jeg lagt på meg, er i uke 24 nå
birrisj05.02.09 Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg har lagt på med 8-10 kilo og er i uke 27 nå. Er kanskje 164 høy. Og har fått kommentarer på om jeg har tvillinger, siden jeg har stor mage.. menmen, sånn er det bare, mini er ikke for stor eller noe.. Men kjenner det godt i beina ja! :S
lillemor34 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Jeg er enda mindre enn deg, 152 cm... Er i uke 20 og begynner å få en veldig godt synlig mage. Har fått kommentarer som "jøss, du kommer til å bli SVÆR utover svangerskapet". Så lurer veldig på hvor stor jeg kommer til å bli:-) Har bare lagt på meg 2 kg, men magen, ja den vokser alvorlig fort:-)
Vestlandsspire Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Er 160, og har begynt å få en solid mage nå. er over 18 uker. sist eg var gravid var magen så stor mot slutten at folk var bekymra for meg om det gikk bra (str hval), men det gjorde det jo heldigvis.. Dattera mi var 4,5 kg, så det gjorde jo og at magen var diger. Jordmora sa at vi kom nok mest sansynlig til å få en stor baby denne gangen også, siden vi klarte å kontstruere en så stor en sammen sist og Det gjenstår jo å se, håper på under 4 kg denne gangen..
Nea og juniors mamma Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Er 165 høy og er godt over normalen i fundusmål. Legen satte utropstegn i helsekortet til neste UL som er neste uke. Hadde det ikke vært for at den var planlagt allerede, ville han ha bestilt en umiddelbart................ikke mindre bekymret av det nei :/ Merker jeg er tyngre, lite sjokk for beina (og BEKKEN!!!!) som i utgangspunktet er godt trent, og TYNGRE SKAL JEG BLI!!!!!!!!!! uæææhhhh.....
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Ojsann, da har jeg noe å se fram til jeg og gitt... Er 159 høy, og min sambo sier jeg kommer til å se ut som en ball til slutt.... Er 16+3 i dag, men ser ut som om magen er kommet nå ja.... Alle genserne mine har blitt trange over magen, og man kan se en tydelig kul.... Ul om 9 dager, skal bli spennende å se om de kan måle babyen og se hvor stor den kan bli. Eller er det for tidlig? Men; hvor er deres mage kommet? Min mage er størst rundt navlen og oppover, jeg synes det er litt merkelig?? Livmoren er jo ikke opp til navlen en gang enda, men i det området er det flatt enda... Jaja, er vel individuelle forskjeller tenker jeg... Har heldigvis ikke lagt på meg noe enda, men hadde ca 5 kg ekstra og ta av fra før.... Men bekkenet sliter allerede ja....
lillebøllaspringmadrass Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Hei! Jeg er 156cm. og jeg blir svæææær i magen ja! Jeg ser nesten høygravid ut nå, i uke 18.. med nr 3 da. Blir større og større for hver unge.. Har et bilde fra jeg hadde bare et par uker igjen sist.. og det ser ikke ekte ut.. Magen står så sinnsjukt ut.. Jeg så nesten like brei ut fra siden som jeg er lang.. hehe Kos dere med de store magene, og vær stolte, vi som er lave har ikke så mange cm å fordele magen på vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå