Gå til innhold

Kan jeg gi klyster til minsten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte da på det som heter mikrolaks eller noe i den dur, ikke sånn vanlig klyster. Han har så hard mage, har vondt og klarer ikke bæsje , var syk i uken og spiste lite fiber så sikkert derfor, han har hatt det sånn i tre dager nå. Prøvd med sviske,rosiner,biloa osv.har også gitt han litt dulphalac i går og i dag. Han fikk ut en liten klump i går, nesten hard som stein.

Stakkar liten, er ganske slapp og spiser lite også:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mimmi! ja, du kan gi minstemann klyster. Men i förste omgang tror jeg jeg hadde kjöpt Lactulose på apoteket. Det er et lakserende middel som fungerer bra om barna er harde i magen. Nå vet ikke jeg hvor gammel minstemannen din er, men vi ga minstemor 15 ml da hun var ca 6 mnd. Storebror på 3 år kan få helt opp til 25 ml (noe jeg tror også yngre enn han kan få!). Dette er et helt ufarlig medisin som kan gis i hele 6 mnd uten problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...