Vilja<3 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Tenkte da på det som heter mikrolaks eller noe i den dur, ikke sånn vanlig klyster. Han har så hard mage, har vondt og klarer ikke bæsje , var syk i uken og spiste lite fiber så sikkert derfor, han har hatt det sånn i tre dager nå. Prøvd med sviske,rosiner,biloa osv.har også gitt han litt dulphalac i går og i dag. Han fikk ut en liten klump i går, nesten hard som stein. Stakkar liten, er ganske slapp og spiser lite også
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hei mimmi! ja, du kan gi minstemann klyster. Men i förste omgang tror jeg jeg hadde kjöpt Lactulose på apoteket. Det er et lakserende middel som fungerer bra om barna er harde i magen. Nå vet ikke jeg hvor gammel minstemannen din er, men vi ga minstemor 15 ml da hun var ca 6 mnd. Storebror på 3 år kan få helt opp til 25 ml (noe jeg tror også yngre enn han kan få!). Dette er et helt ufarlig medisin som kan gis i hele 6 mnd uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå