enda en Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Fant ut at jeg må etterlyse hormon-jentene fra den forrige tråden ("hormonhelvete") Hvordan går det med dere medgravide hormonbomber? Hormonene herjer fortsatt fritt her i huset ihvertfall. Nå sist har det gått utover mine søsken, som fikk seg en real skyllebøtte fordi jeg etterhvert som de satt her begynte å irritere meg MAX over at de kommer hit og forventer at jeg skal diske opp med middag osv osv... Her ligger jeg med det stadig like dårlige bekkenet mitt, (for ikke å snakke om dårlige humøret..hehe) og skal sprette opp og fikse mat til de?! WHAT???! (Det MÅ nevnes at de ringte først, spurte om jeg hadde noe middag, og jeg sa ja) Så jeg kjeftet ifra meg, for deretter å få fryktelig dårlig samvittighet...erre mulig...?! =) Men det kom da noe godt utav det, for en av de kom nemlig og tok lørdagsvasken for meg! =)
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Huffameg:o( hahahahaha... du har jammen fått hormoner i bøtter og spann du! jammen ikke greit altså! Blir godt å få poppet ut den lille luringen og få tilbake seg selv igjen tenker jeg;o) Nei, nå får jeg gjøre meg klar til bursdagsfest. Skal avgårde i kveld,noe som erganske deilig siden jeg har sitti her og lest minst 8 timer per dag i en uke nå. blir godt med overstått eksamen. God helg da fødemaskin! Og prøv å ikke sprekke av hormoner og sinne da;o)
enda en Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Tja, vet ikke om "meg selv" er så annerledes enn rabiate, gravide meg! =) Helga ble bare verre og verre hva angår hormoner...huff. Men er heldigvis i bedre humør idag. Det er rart med raserianfallene/surhetsanfallene. Det virker som det varer i flere dager når det først kommer! =O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå