Mor di! Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Er så lei meg nå... i går kveld hadde jeg litt lyserødt blod på papiret da jeg tørket meg. Hadde ikke mer i natt, og etter å ha snakt med legevakten ble jeg litt mer beroliget. Men nå kjenner jeg litt ubehag nederst i magen, samt jeg har hatt litt brunlig utflod/blod i trusa nå i ettermiddag. Kan noen forklare meg hvordan en SA er? Ønsker av hele mitt hjertet at alt er bra med den lille... er ca 7 uker på vei nå...
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 En SA er når du blør som en skikkelig mensflod..altså..kraftig blødning og store magesmerter...så d tror jeg ikke d er...d er også vanlig å ha litt spotting ...litt spor av litt blod i utfloden de første 12 ukene...men d er forskjell på friskt blod og litt brunlig blod da..jeg hadde en MA i fjor og da kom d friskt blod ....nesten ingenting altså i trusa men varte i flere dager da...og da viste det seg at fosteret var dødt og hadde rett og slett forlatt fostersekken...så hvis du bynner å blø mye friskt blod som er mere rødt/rosa ,som kommer i utfloden når du feks tørker deg så ville jeg krevd en haste ultralyd for å se at ikke noe er galt=) Lykke til da!
Lillevenn33 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Jeg hadde dette i går, fikk fullstendig panikk! Fikk også murringer i magen og var forberedt på en SA. Men, det har gitt seg og det var nok en blødning fra livmorhalsen. Murringene var nok voksesmerter. Jeg er også 7 uker på vei. Tror det er vanlig med blødninger rundt denne tiden. Krysser fingrene for deg!
Mor di! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Takk for svar. Det var friskt det blodet som kom på papiret igår, med litt antydning til mørkt, levret blod (sorry om det blir too much information...hehe...) I dag var det mer brunlig, og det kom i trusa. Kommer til å ringe legen på mandag uansett for å få henvisning til UL, har ikke ro en plass. Så jeg håper virkelig at alt står bra til...
Mor di! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Hadde ikke noen blødninger i forrige svangerskap, så er litt skremt nå...
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Jeg tror nok du skal ta d helt med ro til du får deg en UL=) Det er nesten sikkert at d ikke er en SA ivertfall,jeg er ingen lege men har hatt en del erfaring ...så jeg ville pustet ut litt og tatt d ekstra med ro nå jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå