Gå til innhold

Hvor er det billigst å kjøpe scrapbookutstyr ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.Har lyst å prøve meg på scrapbooking, men det aner meg at det kan bli en dyr hobby:-D

Hvor kjøper dere utstyr/papir ?

Og alle gode tips ellers mottas med STOR takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som scrapper ?

Trodde jeg var den eneste som ikke gjorde dette;-)

Skrevet

billigst aner jeg ikke...

men panduro er nå ikke så dyr...

Skrevet

Panduro er jo svindyre da, i forhold til de fleste!

www.scrapsmart.no - ikke så veldig til utvalg, men gode prisen

www.papirihjertet.no

www.hobbyhimmelen.no

www.bikuben.com

er de jeg bruker å handle av, de ligger ca likt i priser de fleste rundt omkring...

Skrevet

Panduro er veldig dyre.

Jeg handler mest hos www.papirloftet.no

De har stort utvalg, og enestående kundeservice! :)

-Men dyrt kan jeg garantere deg at det kommer til å bli, uansett hvor billig butikk du finner, hehe! ;-) Denne hobbyen blir man hekta på!

Skrevet

nille er vel billig??

Skrevet

Takk for tips! Nå må jeg få bestilt meg noe, så finner jeg fort ut om det er noe for meg. - Så teit at det er så dyrt, da! Det er jo i hovedsak papir, bånd og klistermerker, er det ikke det, da ?? ;-D

Skrevet

Noen tips til hva jeg IKKE burde kjøpe, som garantert ikke kommer til å bli brukt ? :-)

Skrevet

Har ikke scrappet mye, skylder på dårlig tid, men er kanskje dårlig prioriteringer... Men jeg synes i hvert fall det er veldig artig å titte på scrappeforum. Der kan du helt sikkert få masse svar på spørsmålene dine og! Gå inn på www.scrapping.no , det er et kjempebra forum!! :o)

Skrevet

Denne klubben kan du melde deg inn i for og få litt scrappeutstyr til en billig penge!

http://www.creativeclub.eu/

Man trenger heller ikke bestille flere enn den 1 pakken heller og den kommer rett i postkassa di!

Ellers er jeg selv med i http://www.scrapshop.no/ der jeg 1 gang i måneden får en velfyllt pakke inkl frakt med sporing til 300 kroner, men de har jo egen nettbutikk der man kan bestille ting!

http://forsbakkstingogtang.no/index.php?option=com_wrapper&Itemid=8

Skrevet

Jeg har handla mest på kreativhobby.no. Jeg lager mest kort og har bl.a mange stempler derfra. De er rimelige + at de ofte har tilbud på stempelpakker.

Et tips er å kjøpe bånd på stoffbutikker, min erfaring er at det er billigere der..

At det er en dyr hobby er det ingen tvil om.. Det gjelder å tenke godt gjennom hva en kjøper, og ikke la seg friste :-)

Skrevet

En ting jeg vet at mange tror de kommer til å bruke mye, men som stort sett blir liggende er mønstersakser i forskjellige former.. ;-)

Jeg har en saks som lager rivekant og en som lager scallop kant som jeg bruker en sjelden gang, resten henger til pynt.

Anbefaler også å ta en titt på scrapping.no så ser du hva andre har laget og hva de har brukt. :)

Skrevet

De har en del sett og verktøt på Clas Ohlson. Nille og Eurospris har en del også. Har kjøpt en del på Binders, sikkert ikke det billigste, men gidder ikke å bestille på nett bare for noen småting. De har mye Fiskars i alle fall der..

Skrevet

Takker for alle tips, nå har jeg lagret alle adresser, men det er jo umulig å velge ut NOEN FÅ TING, da veldig, veldig mye ser så fint ut!!!

...............:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...