Ksenia & Anjem Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg opprettet mailadressa mi for 7 år siden..haha og har registrert meg på utallige nettsider..dvs jeg får masse reklame heele tiden lagde ny mailadresse nå i går og ingen reklme å få..skal være forsiktig hvor jeg registrerer meg herettter ,
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Det var jaggu ikke dumt Har en noe tenåringspreget adresse, jeg da.. :-p
Ksenia & Anjem Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 haha ja det hadde jeg også.. haha
Gjest Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Alltid like gøy å søke på jobber med mailadresser som princessbabe87@..., bitch_girl@... miss_sexylady@h... Haha :-p For ordens skyld vil jeg legge til at jeg har en "formell" en også som brukes i jobbsammenheng og søknadssending! :-p
Ksenia & Anjem Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Ja jeg hadde også en anstendig en i slike sammenhenger..Men nå har jeg slettet begge to..hehe og opprettet en med mitt eget navn... time to grow up ;0)))
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Jeg klarer ikke slette dem, må man ikke slette selve Hotmailen først? :-S Hvordan gjorde du det?
Ksenia & Anjem Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 Du må gå inn på accounten din...les litt..tok litt tid før jeg fant ut av det..står noe om delete acoount neserst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå