lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Samboern puttet likegodt 2 pk pølser oppi gryta, forventet inntil 10 unger tilsammen inkl våre egne 2. Det kom 3 unger med hver sin mor(tro hvorfor det er mødre som går i selskap med ungene). Den ene ungen hadde også med seg egne pølser fordi han ikke spiser svinekjøtt. Vi har derfor 11 pølser igjen. Kom å spis alle som er sultne;) Ble et koselig lite selskap, tror fort det kunne blitt mye styr om alle 8 hadde kommet. Jeg glemte faktisk å servere bollene jeg hadde bakt i morrest til ungene, men tror ingen savnet noe da de fikk både pølser, muffins, masjipankake, potetskruer, elias potetgull, saltstengerposemix og brus samt nonstop og seigmenn.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2008 og risboller hadde vi.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hm, nå ser jeg hvor jeg skulle vært i dag..... ;-) namnam
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Hehe, vi har masse igjen. Men vi skal feire i morgen også. Jeg skal bake noen fler kaker. Har allerede sjokoladekake, og bløtkakebunn. Skal bake verdens beste og krydderkake(kan fryses om den ikke trengs)
Northernlights Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Bra det kom noen,da =o) Da vi skulle ha selskap her for tiåringen min, kom det absolutt ikke et eneste barn. Skuffelsen var enorm! Men etter en times tid fant han telefonnummeret til en fra klassen, og vi fikk dratt og henta han, og der var det enda en kamerat av han, og søsteren til kameraten. Så det ble 3 stykker til slutt. Party er når det er flere enn 1 menneske =o) Stemingen stiger for hver person etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå