skorpionfruen Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg vil si at diplomis er best på det meste. De har bedre fløte og bedre is genrelt så jeg foretrekker dem helt klart. MEN, tiramisu-isen til Henningolsen er magisk. Nammenam sitter å nyter akkurat nå
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Hehe, jeg krangler med samboeren min om det der flere ganger hver sommer. Han påstår like hardnakket hver gang at det heter HenniNg Olsen:) Jeg liker Diplomis best, men var det ikke hennig olsen som hadde den sjokolade og chili isen? Den er jo helt fantastisk.
heisand? Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Hennig-Olsen_iskremfabrikk har alltid trodd det var henning jeg... så rart
Turid Laila Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Jo, det stemmer FletteMette Jeg liker også Hennig-Olsen best, Dimplom smaker så fake. Bare Snickersisen fra Diplom som er god.
skorpionfruen Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 Javisst, det har du helt rett i. Føltes så naturlig når jeg skrev det!
skorpionfruen Skrevet 8. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2008 Jeg synes det er motsatt jeg. Er så rar smak av HENNIG-OLSEN Tar sandwich i nøden, ellers velger jeg som regel saftis. Bare synd at de fleste gode saftisene er borte fra markedet.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Diplom is. Rører i grunn ikke Hennig Olsen is.
dårlig ånde Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 mövenpick eller måkepikk, som mannen kaller det når han må av gårde på butikken.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 HENNIG Olsen! Uten tvil! nam.. fikk lyst på is nå...
Gjest Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 Så kan vi avklare at det heter Hennig Olsen og ikke HenniNg Olsen. Og Hennig Olsen er best på det aller, aller meste. Hvis jeg vil ha is og ser at de selger diplomis så snur jeg som regel i døra. Selv om det ikke finnes Hennig Olsen i nærheten.
Musemor med tre søte små Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Diplomis!!!!!!!!!!!!!!!
MiaKristin Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 Hennig Olsen is for min del:) Litt upartisk kanskje, er sørlandsjente. Men spesielt soft-isen er myye bedre:)
OsloMor Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 Diplomis:0! Selv om Sandwichen til Hennig Olsen er fullkommen med SPRØ kjeks, og ikke bløt og leirete som Diplomis sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå