Gå til innhold

Diplomis eller HenningOlsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil si at diplomis er best på det meste. De har bedre fløte og bedre is genrelt så jeg foretrekker dem helt klart. MEN, tiramisu-isen til Henningolsen er magisk. Nammenam sitter å nyter akkurat nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg krangler med samboeren min om det der flere ganger hver sommer. Han påstår like hardnakket hver gang at det heter HenniNg Olsen:)

Jeg liker Diplomis best, men var det ikke hennig olsen som hadde den sjokolade og chili isen? Den er jo helt fantastisk.

Skrevet

Jo, det stemmer FletteMette

Jeg liker også Hennig-Olsen best, Dimplom smaker så fake. Bare Snickersisen fra Diplom som er god.

Skrevet

Javisst, det har du helt rett i. Føltes så naturlig når jeg skrev det!

Skrevet

Jeg synes det er motsatt jeg. Er så rar smak av HENNIG-OLSEN :) Tar sandwich i nøden, ellers velger jeg som regel saftis. Bare synd at de fleste gode saftisene er borte fra markedet.

Skrevet

Diplom is. Rører i grunn ikke Hennig Olsen is.

Skrevet

mövenpick :) eller måkepikk, som mannen kaller det når han må av gårde på butikken.

Skrevet

Så kan vi avklare at det heter Hennig Olsen og ikke HenniNg Olsen.

Og Hennig Olsen er best på det aller, aller meste. Hvis jeg vil ha is og ser at de selger diplomis så snur jeg som regel i døra. Selv om det ikke finnes Hennig Olsen i nærheten.

Skrevet

Diplomis!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hennig Olsen is for min del:)

Litt upartisk kanskje, er sørlandsjente. Men spesielt soft-isen er myye bedre:)

Skrevet

Diplomis:0! Selv om Sandwichen til Hennig Olsen er fullkommen med SPRØ kjeks, og ikke bløt og leirete som Diplomis sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...