AnjaSofi Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg er blitt så blek i det siste:/ Er det farlig for babyen om jeg tar solarium?
mamma med bolle i ovnen Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Nei det skal ikke ha noen virkning på babyen. Det var veldig mye skriverier om dette for noen år siden, men nå har de fått nyere og mer moderne senger, at det ikke skal være skadelig for babyen
2SønnerSmå Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hehe... jeg prøvde meg på solarium her om dagen,men tenkte ikke på bekkenløsningen min... IKKE klarte jeg å legge meg skikkelig ned på ryggen,og det tok j.....!! lang tid å "knekke" meg ut av solsengen igjen...!! Skal ikke i solarium igjen før jeg har fått orden på bekkenet =)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Jeg fikk beskjed av jordmor å IKKE ta solarium.
Magehus Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Spurte legen min om jeg kunne ta solarium når jeg var gravid og han sa det ikke var noen fare. Blir mye raskere brun nå, i forhold til når jeg ikke var gravid - dvs det kan være lurt å kanskje trappe ned litt på minuttene:) OBS! Noen kan imidlertid oppleve pigmentflekker og fargeforandringer ved å utsette seg for sol (solarium eller vanlig sol). Jeg skal ta sol i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå