Gå til innhold

Litt hjelp?? :) Takktakk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer :)

For å gjøre en fortelling fra lang til kort:

Det ble slutt med meg og sambo for over 3mnd siden , han var sur når han gjorde det slutt å var sur i 2 uker. Da ville han at vi (jeg og gutten) skulle komme tilbake. Så ble det tull igjen å vi dro hjem. Så fikk vi snakka litt sammen, et vennepar hjalp oss litt. Og vi ble enige om å prøve og ta det som det kommer. Nå sitter vi her igjen, å jeg vil så gjerne vinne han tilbake :) Vi oppfører oss helt normalt, vi kødder, ler, snakker, tar på hverandre på en sånn nyforelska måte (sånn som fjortiser gjør når de liker noen) visst dere skjønner :) Vi ligger tett i tett når vi sover. Så her er det håp tror jeg :) Håper det.

Så nå er han og gutten ute en tur, så jeg tenkte å ordne en middag å gjøre det litt romantisk her. Men hvordan? Gutten blir jo tilstede så det blir jo ikke SÅ romantisk da. Har tent litt lys osv. Noen forslag? å hva tror dere, ser det ut som om det ordner seg for oss? ikke at dere vet hva som har skjedd å skjer, men utifra det jeg skriver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det hørtes koselig ut med middag og stearinlys.. trenger ikke nødvendigvis være mer enn det - du ordner jo middagen klar, demper belysninga litt og tenner stearinlys.. det er kjempekoselig nå i mørketiden..

Høres ut som ting har ordna seg bra for dere - lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Selv om vi to ikke klarer å leve sammen så tror jeg nesten at det er umulig for oss to å leve uten hverandre :) Hjalp på den lille pausen vi hadde tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...