Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Heisann damer For å gjøre en fortelling fra lang til kort: Det ble slutt med meg og sambo for over 3mnd siden , han var sur når han gjorde det slutt å var sur i 2 uker. Da ville han at vi (jeg og gutten) skulle komme tilbake. Så ble det tull igjen å vi dro hjem. Så fikk vi snakka litt sammen, et vennepar hjalp oss litt. Og vi ble enige om å prøve og ta det som det kommer. Nå sitter vi her igjen, å jeg vil så gjerne vinne han tilbake Vi oppfører oss helt normalt, vi kødder, ler, snakker, tar på hverandre på en sånn nyforelska måte (sånn som fjortiser gjør når de liker noen) visst dere skjønner Vi ligger tett i tett når vi sover. Så her er det håp tror jeg Håper det. Så nå er han og gutten ute en tur, så jeg tenkte å ordne en middag å gjøre det litt romantisk her. Men hvordan? Gutten blir jo tilstede så det blir jo ikke SÅ romantisk da. Har tent litt lys osv. Noen forslag? å hva tror dere, ser det ut som om det ordner seg for oss? ikke at dere vet hva som har skjedd å skjer, men utifra det jeg skriver.
birrisj05.02.09 Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Åh, det hørtes koselig ut med middag og stearinlys.. trenger ikke nødvendigvis være mer enn det - du ordner jo middagen klar, demper belysninga litt og tenner stearinlys.. det er kjempekoselig nå i mørketiden.. Høres ut som ting har ordna seg bra for dere - lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Tusen takk for svar Selv om vi to ikke klarer å leve sammen så tror jeg nesten at det er umulig for oss to å leve uten hverandre Hjalp på den lille pausen vi hadde tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå