Gå til innhold

Hva kjøper man til jul til ei på 13 år?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har et vennepar som har ei på 13 år som av og til passer datteren vår. Vi pleier å kjøpe julegaver til barna dems og det blir vanskeligere og vanskeligere etterhvert som de blir større.....

Nå er hun eldste 13 år og svarer bare "ingenting spesielt" når jeg spør hva hun ønsker seg. Ikke leker hun spesielt med noe lenger og det er jo bare et par år før gutter opptar all hennes tid... Hun har jo rommet fult av dill og i fjor kjøpte vi noen pynteting og en genser.

Hva trenger 13-år gamle jenter egentlig???

Er Hannah Montana og High School Musical inn f eks., eller er det for litt mindre igjen? Er det bare klær, sminke (tror ikke hun har begynt å sminke seg enda...), pynt og smykker som gjelder?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo tror nok sminke kan være mitt i blinken,eller gavekort en plass. parfyme er fint i den alderen. ellers er hårstæsj bra om hun har langt hår. dem selger jo krølltenger ganske billig nå da..

Skrevet

Kjøp en bok til henne, en du tror hun ville like. Det er jo litt individuelt hva man er opptatt av.

Skrevet

Hva med å kjøpe gavekort som gjelder for et helt kjøpesenter hvis det finnes der hun bor. Da kan hun selv velge butikken hun vil bruke det på. Ellers ville jeg heller gått for Only, Miles Ahead eller BikBok hos en 13 åring.

Skrevet

Gavekort er det beste tror jeg. Jenter på 13 vet jo ofte hva de vil ha selv og synes det er gøyere å handle de vil ha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...