Gå til innhold

ut en liten tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gammel var ungen da du første gang var ute på byn og drakk litt?

og hvor mye ammet du?

min er 14mndr og jeg har ikke vært fra han en eneste gang og jeg ammer kveld og morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår var 2-3 mnd førstegang jeg var ute en tur. Ammet, men hadde pumpet ut på forhånd, og hadde med pumpe ut også, haha.

Skrevet

fikk så lyst til å dra ut. er over 1år, nesten 1,5år siden sist. men trenger noen å gå ut med da :)

Skrevet

Er jo helt klart artigst sammen med noen ;)

Må legge til at jeg ikke var ute så lenge da, fra rundt 21 til midnatt liksom..og drakk veldig lite. Men det tok seg opp etterhvert, og spesielt etter at jeg sluttet å amme (da hun var 15 mnd).

Skrevet

men jeg ammer han morgen, sånn 7-7:30tiden, så når må en ta siste øl da? er jo alenemor så må jo stå opp tidlig. synes det er bare tull. men kanskje på tide å ha barnevakt. men har lyst til å gi han melk om morgen

Skrevet

Jeg slutta jo å drikke rundt midnatt da, og hadde uansett ikke særlig promille, så ammet igjen på morgenen. Tar det ikke 2-3 timer før én alkohol-enhet er helt ute av kroppen da tro?

Uansett så "tåler" en unge mye mer når den er 14 mnd enn når den er 2-3 mnd, det er svært lite alkohol i melka di etter noen timer. Selvsagt avhengig av at du ikke var kanakas søple drita, men det antar jeg jo at du ikke har tenkt å være ;p

Skrevet

Ja, greit å ha noen å gå ut med;)

Det er forskjell på folk ja, jeg har vært ute MANGE ganger, minst annenhver mnd, men også oftere, første gangen var påsan 6 uker. Hehe. Men da måtte jeg ta taxi hjem med verdens største melkespreng, jeg så ut som Dolly Parton og jeg er vanligvis en B-cup!

Dessuten hadde venninna mi og jeg stått med hver vår pupp og spruta ned jentedoen lenge uten at det hjalp det spøtt.

Hvis gutten di får melk to ganger i døgnet, trenger du sikkert ikke å tenke på melkespreng da:)

Siden du ikke har vært bortefra han noe tidligere, er det jo kanskje litt viktig at det ikke blir for mye fest og for lenge. Men er han sammen med pappaen sin? Noen han er skikkelig trygg på?

Jeg syns absolutt det er på tide å komme seg ut litt hvis dette er første gang!

Hvor bor du da? Hvis du ikke finner noen å gå ut med mener jeg;)

Skrevet

Jeg var ute på klassetreff da vesla var 6 uker. Pappan var hjemme med henne da. Jeg hadde pumpet nok melk slik at det holdt til dagen etter.

Vi starta ganske tidlig på kvelden, ettersom flere har små barn. Så etter en god middag, to pils og et glass rødvin....tusla jeg hjem, med melkspreng og lengsel etter vesla ;-)

Om to uker skal vi være borte ei hel helg uten henne...grøss!! Da er hun nesten 5 mnd....Hun spiser bare mme nå da.

Bestemor og bestefar skal ha henne og det tror jeg går veldig bra. Hun har nesten daglig kontakt med dem.

Blir nok verst for meg....sukk.

Men det blir godt å få litt kjæreste-tid også da :-)

Skrevet

bf har vi ikke hørt eller sett på 10uker. så jeg er sammen med han hele tiden. og mamman min tror jeg skal drikke meg dritings hver gang. hun skjønner ikke at jeg kan kose meg med noen få øl. så er i litt knipe da...

Skrevet

Ikke at du må drikke deg dritings, men hvorfor kan du ikke bare senke skuldrene, få skikkelig barnevakt og bare ta kvelden som den kommer? Så kan du t.o.m kanskje sove ut dagen etter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...