snart mor til 3 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg er så driiiit lei lynet mcqueen og alle de andre i "biler".. vi har minimum 10 vannflasker, 10 matbokser, spisebrikke,fat,kopp,glass,pengbok,aktivitetsbøker, tegnebøker,sengetøysett,gardiner,leker,sekk..ja...og filmen og lydboken selvfølgelig.. har så lyst til å rope ut at NÅ ER DET NOK!! Nåde den som kjøper mere av det der til jul...nå er det bare å prøve å unngå at guttungen ser lynet mcqueen-adventskalenderene som selges der ute... huff... hjelp....
nickoline og supermann Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Synes nå cars er mye bedre enn mye annet.... så ingen boikott fra meg. Har en nevø som vil ha dødningskaller og cars.... Jeg velger cars. Så det blir flott genser fra barnegarderoben
Trouble Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Helt enig... er jo kjekt at kidsa intr seg i noe... bare det ikke er dødningehoder...(kommer ikke inn i huset her.. ))
snart mor til 3 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 sier jo ikkr at det er noe galt med cars..er bare så sinnsykt lei av det hele... og de er jo ooooveralt!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 men det er bare 1 film av cars??? kommer det flere?? er jo så vanvittig mye effekter, så synes det er rart om det ikke blir flere...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Men den der ene advendtskalender fra CARS koster jo bare 11 kroner! Så den har jeg faktisk tenkt å spandere på guttongen. I tillegg til den som jeg lager da! Holder på å brodere ei pute til ham til jul med lynet mcQueen på! Syns tross alt det er mye bedre enn alle de her døsdningehodene og pirates og carrabien.
Ksenia & Anjem Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Hvorfor boikotte noe som barna liker? Cars er jo helt ufarlig. At du velger å kjøpe 10 forskjellige matbokser og 10 forskjellige flasker er vel ditt eget problem. Du har jo skapt problemet selv..Mini har 1 flakse og 1 matboks og det holder i lang baner...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 synes synes cars er bra jeg... sjokoladekalenderen på leikebutikken koster 149 kr.. helt sykt... sjokolade det og
Guttemamma til to Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Hvor får man kjøpt den adventskalendern til 11 kroner eller hva det var?
Tøysetipp Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Det her hørte ikke Silja Fullfres.. *plystrer*
RachaelRay Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 De har i alle fall Cars kalendre på Europris til 19.90 =)
Libido- Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 Jeg eeeeelsker cars. Har snart 50 biler! Vi skal ha alle!! =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 BOIKOTTE CARS?!?!?! Fader, er du GAL da kvinnemenneske?!?!? Her i huset elsker vi Cars, alle mann, og mest guttungen og meg =D Her har vi snart 80 av bilene, matbokser, drikkeflasker, sekk, puter, leketelt, klær, sko, solbeskyttere til bilen, bilsete, lekematte... Og mer skal det bli! Hadde guttungen hatt eget rom, så hadde det vært Cars over hele rommet! Neeei, Cars er en genial film, en av de beste (om ikke _den_ beste), barnefilmen. Og jeg vil heller ha huset fullt av Carseffekter enn My little Pony, Winx, Batman, etc etc... Hehe, Tøyse...
Minnie Mom Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Her er det også mye cars, men vi har ikke så mye effekter. Han har alle bilene, tror han har 20 biler i tillegg til stor Mac. Har arvet en bilbane. Filmen, badehåndkle, spisebrikke, leketeppe, en bok, en sekk, sengetøy, diverse klær (3 gensere, sokker, 2 pysjamaser, 2 hettejakker).. Hmm, ble jo faktisk litt det.. he he.. Men kan ikke si at jeg er så veldig lei. Har sett filmen en million ganger, men heldigvis så er den jo bra da. For vår del synes vi voksne at det er veldig morsomt å samle på bilene. Kaster meg over kassene i lekebutikken og ser etter om det er noen biler der som han ikke har. Blir egentlig litt sånn samleobjekter som er moro å ha om 20 år... ) Har kjøpt to kalendere jeg.. ) En som inneholder sjokolade og små overraskelser, den kostet over 100 kr, kanskje opp mot 150 kr. Og en sånn enkel med bare sjokolade til rundt 10 kr.
Guttemamma til to Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 så bra min lille gutt er nemlig veldig glad Cars.. Så det blir ingen boikott fra vår side
Gjest nickedokka Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Noen ganger har jeg lyst til å boikotte alt av spinoff-produkter... Men det skjer nok ikke.
Libido- Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 Alle bilene 20 stk? Prøv 200 - 300 du ;-)
Dailis Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 Nei, ungene liker det. Og det er uskyldig i forhold til det meste annet. Heller cars enn pokemon og langt verre ting:)
Minnie Mom Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 He he.. Altså vi har ikke ALLE utgavene, men har ihvertfall så og si alle figurene. Var det jeg mente. Man kan jo kjøpe ørtenhundre forskjellige utgaver og farger av samme bilen, men det har vi ikke giddet da... )
Minnie Mom Skrevet 8. november 2008 #20 Skrevet 8. november 2008 Det er kanskje forresten opp mot 25 stykker, har ikke telt de i det siste. Men seriøst?? Har dere 200-300 stykker og ingen av samme? Finnes det så mange? Kjøpt på nette da eller? Vi har handler noe på disney på nettet og fant noen der vi ikke har funnet i Norge.
Libido- Skrevet 8. november 2008 #21 Skrevet 8. november 2008 det er bare 50 _forskjellige_ biler fra piston-cup...
Minnie Mom Skrevet 8. november 2008 #22 Skrevet 8. november 2008 He he.. Skjønner vi har noen igjen, men vi har kjøpt de vi har funnet... )
Libido- Skrevet 8. november 2008 #23 Skrevet 8. november 2008 Sjekk ebay ;-) http://www.carsdriveingallery.com/ Her har du alle. Klikk inn på bildene så får du opp fler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå