Gå til innhold

Boikotte CARS??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så driiiit lei lynet mcqueen og alle de andre i "biler"..

vi har minimum 10 vannflasker, 10 matbokser, spisebrikke,fat,kopp,glass,pengbok,aktivitetsbøker, tegnebøker,sengetøysett,gardiner,leker,sekk..ja...og filmen og lydboken selvfølgelig..

har så lyst til å rope ut at NÅ ER DET NOK!!

Nåde den som kjøper mere av det der til jul...nå er det bare å prøve å unngå at guttungen ser lynet mcqueen-adventskalenderene som selges der ute...

huff...

hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes nå cars er mye bedre enn mye annet.... så ingen boikott fra meg. Har en nevø som vil ha dødningskaller og cars.... Jeg velger cars. Så det blir flott genser fra barnegarderoben

Skrevet

Helt enig... er jo kjekt at kidsa intr seg i noe... bare det ikke er dødningehoder...(kommer ikke inn i huset her.. :)))

Skrevet

sier jo ikkr at det er noe galt med cars..er bare så sinnsykt lei av det hele...

og de er jo ooooveralt!

Skrevet

men det er bare 1 film av cars??? kommer det flere?? er jo så vanvittig mye effekter, så synes det er rart om det ikke blir flere...

Skrevet

Men den der ene advendtskalender fra CARS koster jo bare 11 kroner! Så den har jeg faktisk tenkt å spandere på guttongen. I tillegg til den som jeg lager da! Holder på å brodere ei pute til ham til jul med lynet mcQueen på! Syns tross alt det er mye bedre enn alle de her døsdningehodene og pirates og carrabien.

Skrevet

Hvorfor boikotte noe som barna liker? Cars er jo helt ufarlig. At du velger å kjøpe 10 forskjellige matbokser og 10 forskjellige flasker er vel ditt eget problem. Du har jo skapt problemet selv..Mini har 1 flakse og 1 matboks og det holder i lang baner...

Skrevet

synes synes cars er bra jeg... sjokoladekalenderen på leikebutikken koster 149 kr.. helt sykt... sjokolade det og

Skrevet

Hvor får man kjøpt den adventskalendern til 11 kroner eller hva det var?

Skrevet

Det her hørte ikke Silja Fullfres.. *plystrer*

Skrevet

De har i alle fall Cars kalendre på Europris til 19.90 =)

Skrevet

Jeg eeeeelsker cars. Har snart 50 biler! Vi skal ha alle!! =)

Skrevet

BOIKOTTE CARS?!?!?! Fader, er du GAL da kvinnemenneske?!?!?

 

Her i huset elsker vi Cars, alle mann, og mest guttungen og meg =D Her har vi snart 80 av bilene, matbokser, drikkeflasker, sekk, puter, leketelt, klær, sko, solbeskyttere til bilen, bilsete, lekematte... Og mer skal det bli! Hadde guttungen hatt eget rom, så hadde det vært Cars over hele rommet!

 

Neeei, Cars er en genial film, en av de beste (om ikke _den_ beste), barnefilmen. Og jeg vil heller ha huset fullt av Carseffekter enn My little Pony, Winx, Batman, etc etc...

 

Hehe, Tøyse... ;)

Skrevet

Her er det også mye cars, men vi har ikke så mye effekter. Han har alle bilene, tror han har 20 biler i tillegg til stor Mac. Har arvet en bilbane. Filmen, badehåndkle, spisebrikke, leketeppe, en bok, en sekk, sengetøy, diverse klær (3 gensere, sokker, 2 pysjamaser, 2 hettejakker).. Hmm, ble jo faktisk litt det.. he he.. Men kan ikke si at jeg er så veldig lei. Har sett filmen en million ganger, men heldigvis så er den jo bra da.

 

For vår del synes vi voksne at det er veldig morsomt å samle på bilene. Kaster meg over kassene i lekebutikken og ser etter om det er noen biler der som han ikke har. Blir egentlig litt sånn samleobjekter som er moro å ha om 20 år... :o)

 

Har kjøpt to kalendere jeg.. :o) En som inneholder sjokolade og små overraskelser, den kostet over 100 kr, kanskje opp mot 150 kr. Og en sånn enkel med bare sjokolade til rundt 10 kr.

Skrevet

så bra :) min lille gutt er nemlig veldig glad Cars.. Så det blir ingen boikott fra vår side

Gjest nickedokka
Skrevet

Noen ganger har jeg lyst til å boikotte alt av spinoff-produkter... Men det skjer nok ikke.

Skrevet

Alle bilene 20 stk?

 

Prøv 200 - 300 du ;-)

Skrevet

Nei, ungene liker det. Og det er uskyldig i forhold til det meste annet.

Heller cars enn pokemon og langt verre ting:)

Skrevet

He he.. Altså vi har ikke ALLE utgavene, men har ihvertfall så og si alle figurene. Var det jeg mente. Man kan jo kjøpe ørtenhundre forskjellige utgaver og farger av samme bilen, men det har vi ikke giddet da... :o)

Skrevet

Det er kanskje forresten opp mot 25 stykker, har ikke telt de i det siste.

 

Men seriøst?? Har dere 200-300 stykker og ingen av samme? Finnes det så mange? Kjøpt på nette da eller? Vi har handler noe på disney på nettet og fant noen der vi ikke har funnet i Norge.

Skrevet

det er bare 50 _forskjellige_ biler fra piston-cup...

Skrevet

He he.. Skjønner vi har noen igjen, men vi har kjøpt de vi har funnet... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...