OhBaby! Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 hadde el for 6 dager siden,og begynte å bli småuggen i natt.. kan det være graviditetssymptomer allerede?
wanda71 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Vet ikke helt, jeg hadde el for ca 8 dgr siden og synes jeg kjenner symptomer men det kan også være fordi jeg har så lyst til å kjenne dem:) Man kan være en mester i å lure seg selv noen ganger. Lykke til uansett, håper du blir mer uggen framover:)
OhBaby! Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 ja,sant er det jeg tenker..at det er kunn tankene mine som gjør meg uggen. ): vil sååååååå gjerne bli enda mere uggen og få positiv test rundt 18 nov! :) masse lykke til til deg også! har du barn fra før? vå prøver på vårt første.
wanda71 Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Har en liten gutt på 3 mnd, så hvis det klaffer nå blir det ganske så livlig framover:) Vi fantaserer om å sitte med 2 små gull til neste jul. Jeg har også ikm den 18., vi får følge med hverandre:) Prøvd lenge?
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 jeg har også ikm den 18nov. hadde el på tirsdagen.. tror det er noe enda.. hadde litt utflod me litt blod på onsdagen.. håper at d har klaffet/klaffer denne mnd!! kjedeli å gå å vente sånn!!..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 DPO=Days past ovulation, altså dager etter eggløsning (EL).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå