Gå til innhold

Da sitter jeg her og bare venter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

På at tiden skal gå, så pinnekjøttlaget skal begynne:)

Pinnekjøttet står og godgjør seg, kålrabien er klar til å kokes, jeg har fresha meg halveis, okey NOE gjenstår, som hår, sminke, dykking i klesskapet, rydde litt og pynte, dekke bord,

men det går jo fort! Hehe. Kjedelig å vente på noe godt og gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da, skal dere ha et slags julebord hjemme? Her har vi nettopp hatt toårsdag og i kveld skal vi ut å spise 4 retters middag hos en kompis av min kjære som har startet opp et serveringssted. Gleder meg skikkelig. De har bare sånne lekre retter, og jeg aner ikke hva han skal lage til oss i kveld. Gleder meg også, sitter her og sløver. Skal snart dusje og finne noe i klesskapet jeg også :)

Skrevet

Så først barnebursdag og deretter voksenmiddag uten barn da eller?

Kan nesten kalle det et slags julebord, vi startet en tradisjon i fjor, da med lutefisk og 15 (!) gjester (var på 40 m2, hehe),

i år med 8 gjester og pinnekjøtt...

Det begynner å lukte helt villt godt i huset her nå!

Og her sitter jeg med en øl og et glass aquavit og lader opp, hehe.

Kos deg i kveld!

Skrevet

Så koselig da, er så kos med sånner vennekvelder. Vi bruker å ha det på nyttårsaften men da kommer kokkekompisen og fikser mat. Dere får ha en fortreffende aften :) Deilig når matlukten er i huset.

Hehe ser at toårsdagen ble litt misvisende. Jeg og kjæresten har toårsdag. Vi skal ha en kjærestekveld og ut å spise. Ordnet barnevakt for noen timer så vi kan nyte maten. Hadde barnet hatt bursdag hadde jeg nok aldri prioritert noe slikt. (hadde neppe hatt overskudd heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...