Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Noen som har prøvd denne metoden? Virker den? Håper noen vil hjelpe meg litt, å forklare enkelt og greit hva det går ut på?! Klarer bare ikke å lese så mye dansk, og nå er vi så utslitte at det er nummeret før vi prøver ferber! Selvom vi egentlig ikke vil:(
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hei, har prøvd metoden, med suksess. Hva lurer du på? Kort fortalt går metoden ut på at barnet/babyen skal lære å sovne på egenhånd. Det man da skal gjøre er å legge barnet. Dersom det begynner å gråte ta det opp og trøste. For så å legge det ned med en gang det ikke gråter. gjentas til barnet sover. Hos oss var det ganske mange opp og ned første kveld, også ble det ferre og ferre for hver kveld Rutinen går også på å innføre faste måltider / lekestunder for å få det til å passe .....
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 HI, håper du har lest svaret mitt. Ble litt kort i går kanskje. Da jeg var litt opptatt, mente ikke å være anonym heller. Vi prøvde denne metoden da mini var ca 5-8 mnd gammel. Tok det steg for steg, holder på enda (han er nå 15 mnd) Har fungert veldig veldig bra for oss. Det som vi gjorde var at vi leste siden grundig før vi begynnte, og avtalte nøye oss i mellom kjøreregler og slikt på forhånd. Men det fungerte såååå bra!!!! var litt slitsomt første kvelden men blir lettere og lettere. Har du noen spr så bare send meg PM. da jeg ikke alltid får med meg om noen svarer i en tråd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå