jente og gutt Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Vet om flere, men de heter ikke Vesla. Ikke noe særlig, hva hvis den lille jenta blir ei stor diger dame...
Januarjubel! Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Tror det kan bli veldig belastende...
PinkBabyDoll Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Vet faktisk om ei stor diger mindre hyggelig dame som blir kallt Vesla...gir ingen gode assossiasjoner her nei... :/
Intimnissefar Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 Men hva tenker dere om foreldrene til Vesla...*holdt jeg på å si* Er de gamle/unge, harrye, fantasiløse, lavere/høyere utdannet.. hehe. ?
Januarjubel! Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Hva jeg tenker om foreldrene? Født rundt 1900...
Gjest Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Kunstnere uten noe særlig utdannelse og som fant navnet på en galleriutstilling...
Gjest Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Bare ler ved tanken på en kjempestor Vesla.. Huff...
Gidder ikke! Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 Husker at moren til ei venninne da jeg var liten het det, men jeg er ikke helt sikker på om det var hennes virkelige navn da. Snodig å gi det NAVNET på ordentlig!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 Nå risikerer jeg vel egentlig å fornærme noen men jeg synes faktisk at det er det samme som å kalle en gutt Vetle. For meg blir begge deler litt rart. Jeg kjenner flere med barn som heter Vetle, og det er som regel alltid bra folk så jeg regner med at det er likanes folk som vil kalle lillejenta Vesla også.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Hehe, Vesla er kjempesøtt på en 6-åring. Men er det fortsatt like søtt når Vesla er 35 år, 178 cm på sokkelesten og veier 89 kg?
Tøysetipp Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 Seriøst? Jeg tenker at foreldrene er bønder med sansen for det goslige. Mor har skaut på hodet og rød-rutete forklede og roper vesla (som sitter ute på tunet med en kattunge på fanget og fletter i håret) inn til felsk og duppe. Før kuene skal melkes for kvelden og mor og vesla står fotsides husbonden.
Nora Liza Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 Søtt nå, horribelt for en voksen kvinne senere.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #18 Skrevet 9. november 2008 Er jo som regel forkortelse for Veslemøy.... og jeg vet om flere som heter det....
tudelideisann Skrevet 9. november 2008 #19 Skrevet 9. november 2008 Veslemøy er et nydelig navn! Men Vesla er vel en forkortelse som kun kan og bør brukes mens jenta er liten.
Musemor med tre søte små Skrevet 9. november 2008 #20 Skrevet 9. november 2008 Har bare hørt det som kalle navn. Ville nok ikke kalle noen det på ordentlig
simba>>>3gutter Skrevet 9. november 2008 #21 Skrevet 9. november 2008 Vesla er navnet til min kjempehyggelig tante som jeg bare elsket når jeg var mindre, det er ett kalle navn, men jeg husker ikke hva hennes egentlige navn er. Har bare hørt det ett par ganger. Hun er snart 70 år og her aldri vært liten, hun er en stor og kraftig dame uten å være tykk.
Sånn kan det gå Skrevet 9. november 2008 #23 Skrevet 9. november 2008 Tenker hjemmeværende "husmor" på beste vestkant som har en venninne som hetter Tutta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå