jea_ Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg fikk på onsdag vite at jeg var gravid, og det som som et sjokk og det var ikke planlagt, men vi er klare for å ta i mot en liten en.... Jeg er ca 5 uker på vei, og har mens murrende smerter. Det gjør altså så vondt når de setter i gang. Ingen blødninger osv, jeg fikk beroligende beskjed på legevakten... Jeg tok ultra lyd om onsdagn og da hadde jeg også smerter. Bare lurer på om noen har opplevd det samme. Det gjør kjempe vondt når det setter i gang, blir svimmel osv...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Det er helt vanlig å ha mens murringer i begynnelsen, så det skal du ikke bekymre deg for. Jeg har hatt veldig mye av det i begge mine SV. Men syntes også det er ekkelt å føle att du skal begynne å blø hele tiden.. Lykke til:)
jea_ Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 å det var deilig å høre. Ja jeg føler hele tiden at jeg skal blø liksom, men det kommer jo aldri noe. Slik har jeg holdt på i over en uke. Man blir jo enstelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå