Gå til innhold

(Hvordan) har puppene dine forandret seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått fra 75 b til 85 d her.. Og det brune rundt vortene er større.. kommer det til å trekke seg tilbake etter amming tro? Og er det sant at de kommer til å henge som bunadsvesker etter amming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 75 D nå, (guttungen er to år) samme str som før graviditet, under graviditet, under amming, og etterpå....

puppene mine ble litt mer "fyldige"under graviditet og amming, en anelse slappere nå, men syns vel kun når jeg er naken, i bh ser de like ut.... klager ikke jeg:)

Skrevet

Jeg har (og har hatt siden jeg var 17)75D, men gikk vel opp til 80E når jeg ammet. Dette gjaldt med alle tre ungene. De henger litt mer nå, men det er ikke akkurat katastrofalt. Noe er vel på grunn av graviditet og hormoner, men når puppene er såpass store henger de vel mer etterhvert uansett.

Skrevet

75C før jeg ble gravid, 80D når jeg ammet og noen slappe, fæle 75C bunadvesker(var det det du kalte det?) nå....

Skrevet

Jeg hadde 70b før, 70 c under amming og nå har jeg 70b igjen, men den er egentlig for stor.. tror jeg må ned i 75a.. :( De er helt slappe og ikke noe hold igjen i det lille som er igjen :( *veldig misfornøyd*

Skrevet

75 d som vanlig, men litt slappere, ser ganske like ut bortsett fra det, men fyllet har liksom forskyvet seg litt lenger ned, hehe. men klager ikke, kunne vært verre!

Skrevet

de har blitt mer "tomme" på en måte, som om det mangler litt fyll. Og det mørke rundt vorta som før var rosa er brunt, og nei, det gikk ikke bort etter amming.

Skrevet

Jeg har en liten pupp, og en mindre enn det igjen pupp. Aaaaner ikke str. Men de er mindre enn før amming men jeg bruker samme str. som før, sånn at det skal se ut som jeg har pupper :(

Skrevet

Hadde struttende akkurat passe 75 b pupper.. de vokste seg til c-cup under svangerskap og amming, ammer jo enda men når ungen har sugd livsskita ut av dem er det ikke mer en noen tomme skinnfeller som så vidt rommer en a cup.. UFF *drømmer om de engang stuttende*

eneste positive er at brystvorta og det brune området er uforandret.. men det hjelper ikke på de slappfiskene som henger på meg nå nei :(

Skrevet

Før jeg var gravid og ammingen begynte så hang puppene og var ikke fine... nå er det faktisk mye penere å se på :) På slutten av ammingen derimot så de ut som bunadsvesker, men det ga seg etter en stund. Nesten et år siden jeg sluttet å amme.

Skrevet

Hmm virker som gjennomsnittspuppene er 75 d.. Er ikke det litt stort i forhold til kroppen da? Eller er det da snakk om silikon?

Synes uansett silikon kanskje er en god ide om man er vant til å være litt stollt av puppa, også forandrer de seg såpass at man bare vil gjemme de etterpå..? Kjipt å faktisk få mindre pupper enn utgangspunktet etter man er ferdig med amming. Er jo naturens gang, men så lenge man kan fikle med naturen så ser jeg ingenting galt i det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...