Gå til innhold

Dere som har peiling på sykluser å slikt. Se hit litt!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for snart 9.5 mnd siden. Jeg ammer og tror egentlig ikke jeg har fått igjen mensen. Begynte på cerazette når jenta var 8 mnd. Hadde da ikke fått igjen mensen. Etter å ha gått på cerazette i 14 dager fikk jeg en blødning som varte en uke. Jeg pleier å blø så lenge når jeg har mensen men det var ikke like mye som vanlig mensen, men jeg hadde litt menssmerter, mindre enn ved vanlig mensen. For 14 dager siden igjen fikk jeg en liten blødning, bare i ett par dager. Å i går blødde jeg litt igjen, men ikke i dag. Vet at dette er vanlig på cerazette.

Nå vil vi prøve på nr 2. Tror dere jeg har fått mensen tilbake eller er det bare blødninger pga cerazette? Altså at jeg hverken har fått eggløsning eller mensen eller noe tilbake etter fødselen?

Hadde 28 dagers syklus før jeg ble gravid som alltid var regelmessig.

Når kan jeg forvente at "systemet" er klart får å få til en ny baby?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmm, cerazette skal jo hindre eggløsning slik at man ikke får mensen!!

vet ikke helt jeg, men hvis dere skal prøve på nr 2 er det vel bare å slutte å se hva som skjer....?!

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på cerazette en stund, de første 2 månedene jeg brukte cerazette hadde jeg litt småblødninger til og fra, og så sluttet jeg å få mensen ved juletider i fjor, da vi bestemte oss for å prøve å bli gravid med nr 2, kuttet jeg ut cerazette, det tok 6 uker fra jeg sluttet på cerazette til jeg fikk mensen tilbake...

Før jeg begynte på cerazette hadde jeg nøyaktig 30 dagers syklus og kunne nesten stille klokka etter mensen, men nå aner jeg ikke syklusen min i det hele tatt. Er nå i første pp og håper (og tror) at det blir/har blitt en fulltreffer på første pp... Er både kvalm og det småstikker nederst i magen samtidig som jeg føler meg veldig sliten og trøtt... Skal teste om 1 ukes tid =)

Noen får mensen tilbake med en gang etter p-pille slutt, og for noen tar det lengre tid å få systemet i "orden" igjen, for meg tok det 6 uker, uansett ønsker jeg deg lykke til da =)

Klems

Skrevet

Takk for svar. Ja, får slutte med de å se hva som skjer. Det blir vel i orden igjen når kroppen er klar!

Håper det har klaffet får deg da meg og lille snuppis!=)

Jenta mi satt på 2 pp så spent på hvor fort nr 2 sitter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...