Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg skrev til min kjære at mine hodetelefoner er i stykker å at jeg er skikkelig lei meg for det haha.. Livet suger, skrev jeg Så skrev han. Hehe Livets motgang er på vei. Mener han med det da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Bare en talemåte vil jeg tro mener vel ingenting med det..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Hvis du synes livet suger og er skikkelig lei deg bare for at noen hodetelefoner er ødelagt, så vet du ikke hva motgang er her i livet. Han synes du overdriver din reaksjon.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Det var bare en tull fra min side da. Men reagerte bare på det han sa. Skjønner ikke helt hva han mener med det? Om han bare sa det eller om han mener noe med det å skal vise meg virkelig motgang ved å slå opp eller noe.. Vi er ikke sammen, men vi prøver å ordne opp igjen, sikkert derfor jeg reagerer så veldig på det..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 HERREGUD Les en gang til, han svarer jo på det du skriver. Med hehe.. mest fleip. Skjønner godt at dere ikke er sammen om du er så nærtagende og dere har så dårlig kommunikasjon. (fordi du tar deg nær av en slik setning) Stakkart fyr som skal være nødt å forklare alt til deg
birrisj05.02.09 Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Lurer bare på en ting jeg.. hvorfor i svarte er alle så nærtakende og tolker alt som den verste bomba her inne? Tviler på at HI mener at livet suger pga hodetelefoner, det er jo bare en måte å si det på, akkurat som det kjæresten svarte.. bare en måte å si det på.. *riste på hodet*
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Var jo nettopp det jeg mente, hun tullet bare, han tullet tilbake og hi tror han gjør det slutt....! Mener derfor hun er nærtagende. Skjønte at hun tullet, men hvorfor klarer ikke hun å skjønne at typen også tuller.. Synes derfor synd på typen hennes jeg. Så, er ikke nærtagende jeg :-) Var et svart på at jeg blir litt oppgitt over at så mange er nærtagende her inne. Må jo være norges største sutreklubb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Glemte å si, om du i tillegg leser innlegget fra HI her i tråden kl 14:50
birrisj05.02.09 Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Anonym 17:57: ja, da er vi enige likevel
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Noen må annalysere alt, å tar rett å slett ikke en spøk..
Gjest Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 Hehe, hadde vel tatt det for det det var: Du skrev det dramatisk til han på spøk, han svarte dramatisk til deg på spøk... Kanskje det var du som tok det litt for bokstavelig...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå