Gå til innhold

GRATULERER!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si GRATULERE SÅ MASSE til ALLE SOM HAR FØDT!!!! :)

 

Synes d e like spennende og morsomt å se hver gang jeg logger med på om hvem som har født etc... Er så utrolig koselig!!!! :)

Selv har jeg ikke termin før 2 juledag, er 2. gangs så HÅPER på EN UKE FØR, men d er vel lillegutt i magen som bestemmer dette... så her går jeg da, vagger mer og mer for hver dag... *ler litt*

Men blir så godt humør av å lese om alle disse her inne som har født alts!!! :)))

 

Lykke til til dere som HAR født og som SKAL føde!! :))))

 

God helg!

 

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...