Lyst på nr3♥ Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Vil bare si GRATULERE SÅ MASSE til ALLE SOM HAR FØDT!!!! Synes d e like spennende og morsomt å se hver gang jeg logger med på om hvem som har født etc... Er så utrolig koselig!!!! Selv har jeg ikke termin før 2 juledag, er 2. gangs så HÅPER på EN UKE FØR, men d er vel lillegutt i magen som bestemmer dette... så her går jeg da, vagger mer og mer for hver dag... *ler litt* Men blir så godt humør av å lese om alle disse her inne som har født alts!!! )) Lykke til til dere som HAR født og som SKAL føde!! ))) God helg! klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå