Gå til innhold

Har noen av dere vært på Rhodos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt sommerferie til rhodos, Kolymbia.

Det er et stykke utfor selve Rhodos by, men ikke så langt fra Faliraki (eller hva det heter...)

Hva synes dere om Rhodos da?

Der vi har bestilt er det nok veldig rolig. Men er all inclusive og underholdning på kvelder på hotellet, så blir vel til at vi er der det meste av tida uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter for dette lurer jeg også på:)

Noen som har bodd på Sunwing her?

Skrevet

Har bodd på sunwing resort ca. 20 min. fra byen.. (husker ikke stedet)

Vi var godt fornøyd med alt av mat til underholdning.. Gamlebyen er verdt å besøk..

Skrevet

Hvordan var kvaliteten på starnd og leiligheter? Når på sommer var dere der og hva med mygg?

Ble noen dårlige i magen?

Skrevet

Vi reiste i slutten av mai. Leilighetene var fine (helt ok). Vi hadde leilighet på marka og det var et pluss. Med vogn etc. Samtidig som det var deilig å kunne sole seg rett utenfor leiligheten med bassenget 20 m unna.

Hmm.. Nei, vi var ikke plaget med mygg så vidt jeg kan huske. Og ingen ble dårlige i magen. :-)

Skrevet

Vi har vært der mange ganger. Helt fra 70tallet og opp til nå - og jeg har trivdes veldig godt der, både som barn og som småbarnsmor. Vi har hatt de store royal-leilighetene nederst mot sjøen (de eldste) og de er det bra standard på.

Reiser gjerne tilbake!

Skrevet

Er ikke på noen av disse hotellene vi skal, men virker jo som en bra plass da:)

Det er helt nytt...så håper bare det er ferdig til vi reiser;)

Men...blåser det veldig mye?

Har vært på kreta en gang, og her var det ganske mye vind. Men var jo så varmt, at vinden var jo bare god;)

Skrevet

vi har bodd på sunwing resort kalithea.. veldig fint på rhodos.. har bodd andre steder når jeg var mindre også.. syntes det er kjempe fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...