Gå til innhold

uke 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er kommet i min 18 uke og lurer på når man begynner kjenne bevegelser?Jeg vil så gjerne kjenne at den lille er i bevegelse der inne.Hvordan kjennes sparkene ut?

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vell forskjelligt kvatid ein kjenner bevegelser. eg har kjent bevegelser kvar dag siden uke 15 og er no i uke 18. kjenner tydlige dunk no, men i begynnelsen var det meir som bobler som sprakk.

Skrevet

Jeg har også kjennt det en stund,og oftest når jeg sitter litt fremover bøyd. Nå kjenner jeg det hele tiden. Jeg har placenta fremme og kjenner det derfor i mindre grad sa jordmoren,men var en voldsom gymming inni der når jeg var på ultralyd så..hehe

Men er ikke unormalt å ikke kjenne noe enda,kansje du har placenta (morkaken) fremme du også,den tar jo litt av for støt.

Men det kommer nok tidsnok skal du se,jeg nyter tiden nå mens det bare er små dunk hehe har venninder som har fortalt om "terrorisering av ribbebeina sine" å det høres ikke særlig behagelig ut.... :-s

Skrevet

Ja,var på ultralyd på fredag og då var den lille i bevegelse hele tiden.Men jeg bare vet ik hvordan jeg skal kjenne det.Men det kommer nok ja :) alt var heldigvis bra og det er det viktigste :) Så får bare vente til jeg kjenner det skikkelig.Kanskje jeg har kjent det uten at jeg har tenkt over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...